Bútor Robi 1997-ben kezdte pályafutását a rali első osztályában, már az első évében kategória bajnok lett, egy Škoda Fabiával. Azóta volt alatta Mazda, Ford, Suzuki, Peugeot, Škoda WRC és persze VFTS is, de a legtöbb sikeres évet mégis a Citroënnek köszönheti.

Tavaly megalapította saját csapatát, versenyautó felkészítő műhelyét. Minden évben előrukkol valami újítással. Idénre egy 2011-es fejlesztésű Citroën DS3 R3 versenyautót hozott. Ezt az autót a FIA 2010-es szabálymódosításai hívták életre. A költségek csökkentésével és a motorok lökettérfogatának módosításával és a turbó engedélyezésével. Idén a Magyar Bajnokságban is szerepelhetnek már ezek az autók. Röviden összefoglalva 1600 köbcentis turbós motorok, de csak elsőkerék-hajtással.

Utastérben mindenben a Citroën C4 WRC ergonómiáját követi, lecsupaszított műszerfal csak egy kijelzővel. A bukókeret maximálisan a versenyzők védelmét szolgálja. A futómű pedig az extrém igénybevételekre lett kifejlesztve. Ízig vérig versenyautó !

Citroën DS3 versenyautó Magyarországon 1

Műszerfal eronómiája hasonló mint a C4 WRC-é

Műszerfal eronómiája hasonló mint a C4 WRC-é

A legnagyobb meglepetés mégsem ez. 2011-ben Robi az abszolút bajnoki címre hajt! A francia PH SPORT hozza minden versenyre a legutolsó fejlesztésű Peugeot 207 S2000-es versenyautót. A Team Bútor Robi legújabb versenyautóját a  DS3 R3-t Krózser Menyhért fogja irányítani és a csapat legkisebb autójával a C2 R2-vel csakúgy, mint tavaly, Bessenyei Zoltán fog indulni a Magyar Bajnokság összes futamán

Citroën DS3 versenyautó Magyarországon 30

Motor                       1.6 THP PSA

Vezérlés                    DOHC

Üzemanyag rendszer    közvetlen befecskendezés

Hengerűrtartalom        1598 cc

Furat                        77 mm

Löket                        85.8 mm

Teljesítmény               210 Le /4750 rpm

Nyomaték                  350 Nm / 3000 rpm

Hajtásrendszer            első kerék hajtás , ZF differenciálmű

Kerekek méretek          200/50 R17

Első fék                     hűtött tárcsa, 4 dugattyú  

Első fék mérete           30 x 330 mm

Hátsó fék                   hűtött tárcsa, 2dugattyú  

Hátsó fék mérete         30 x 300 mm

Első futómű                McPherson felfüggesztés , BOS állítható lengéscsillapító

Hátsó futómű              H-Shaped Axles , BOS állítható lengéscsillapító

Súlyelosztás               64 % elől  36 % hátul

Tengelytáv                 2465 mm

Nyomtáv elől               1520 mm

Nyomtáv hátul             1490 mm

Hossz                        3948 mm

Szélesség                   1715 mm

Váltó                         6 fokozatú szekvenciális

Kuplung                      184 mm dupla tárcsás kerámia

Üzemanyag tartály        67 liter