A Honda CR-Z hozza a legendás CRX modellek izgalmas formáját és a viselkedése is sportos, de azért a hibrid motor 124 lóerős teljesítménye aligha teszi a vágy tárgyává a kocsit. Ez azonban változhat. A Hondához közelálló Mugen megerősítette a korábbi pletykákat, amely szerint sportosabb változat készül a kis kupéból.

Megvalósul a Honda sportos hibridje 1
Megvalósul a Honda sportos hibridje 7


A CR-Z Mugen változatát nyáron mutatják be. A műszaki alapok ugyanazok, vagyis 1,5-ös benzines és egy kisebb elektromos motor alkotja a hibrid rendszert. Ám a benzinmotor vezérlése, a szívó és kipufogó rendszere átalakítása, illetve a villanymotor teljesítményének növelése nyomán az eredeti 124 lóerős teljesítmény biztosan megnő. A reménykedő pletykák szerint akár 200 lóerős is lehet.

Jelenleg 9,8 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára a CR-Z, a teljesítménykúra után viszont hét másodpercnél rövidebb idő is elég lehet.

Persze nemcsak a motorteljesítményt dolgozza meg a Mugen, de új kerekeket és fékeket szerelnek a CR-Z-re, miközben az irányíthatóságot feszesebb futómű javítja. A felnik különösen könnyű kivitelűek, hogy csökkentsék a rugózatlan, illetve a jármű össztömegét is, de pont ugyanezért számos elem – pl. a motorháztető – karbonból készül. Az egyedi megjelenéséről új lökhárítók, küszöbök, diffúzor és hátsó szárny gondoskodnak.