Persze azért nem a 116i-vel babrálnak, sokkal inkább a kínálat felső tízezer számára vonzó tagjait részesítik előnyben. Megvolt már az X6-os, most pedig itt a Hetes BMW Mansory-köntösben.
A német tuningcégnek sikerült a nagy testű cetet is agresszívvé tenni, a LED-sorral felcicomázott első lökhárító, illetve a hűtőmaszk cseréjével. Utóbbit a Mansory hagyományainak megfelelően karbonból készítették el, így sokkal drágább, exkluzívabb, de kevésbé feltűnő, mint a gyári krómozott darab.
Hátul kicsit több a változás, hiszen került szárny a tetőhöz, illetve a csomagtérfedélre, és itt is cserélték az ütközőt. Az új elembe látványos diffúzor került, de helyet biztosít az egyedi kipufogóvégeknek is.
A teljes Mansory-metamorfózis részeként 22 colos kerekek kerülnek a Hetesre, a hátsó tengelyen a gumik – a gödrökkel hűvös viszonyt folytató – 295/30-as méretűek. Az átalakítás kérhető a normál, illetve a nyújtott variánshoz egyaránt.
Pluszteljesítményt egyelőre a 750i és a 760i modellekhez nyújt Korush Mansory cége. A 4,4 literes, dupla turbós V8-as, 83 lóerővel gazdagodott, így most 490 lóerős, miközben nyomatéka 600-ról 720 Nm-re nőtt a motorvezérlés, a légszűrő és a kipufogó átalakításával.
Az igazi álomautó viszont a V12-es 760i, amelynél a gyári 544 lóerő és 750 Nm is igen jól hangzik, ám még bizsergetőbb a Mansory-féle 640 lóerő és 920 Nm. Ennek hatására ugyanis a korábbinál is fenyegetőbb dinamikával bír a 2,7 tonnás bajor. 4,2 másodperc alatt képes elérni a 100 km/órás tempót, közel fél másodpercet verve eredeti formájára.
Mindezt a sofőr a legnagyobb luxusban teheti, hiszen a külsőhöz hasonlóan az utastérben is tetten érhető a Mansory munkássága. Átalakított kormány, bőrrel és Alcantarával újraborított felületek és karbonbetétek teszik egyedivé a kocsit, mindez persze az ügyfél kívánságának megfelelő színben.