170 flottáért felelős menedzser és 2000 gépjárműhasználó véleményét is kikérte a 30 országban jelen lévő vállalat, hogy pontos képet kaphasson arról, hogyan ítélik meg szolgáltatásait partnerei, mennyire elégedettek az autókat használó sofőrök.
A 2010-es kutatás rámutatott arra, hogy nemzetközi összehasonlításban 87%-os a cégcsoport ügyfeleinek elégedettsége, de Magyarországon még ennél is többen, 93%-ban elégedettek a flottaüzemeltető szolgáltatásaival. Ráadásul ez a megítélés pozitív irányú változást jelent a korábbi évekhez képest.
A felmérést kommentálva Roelof Hansman, a LeasePlan Hungária Zrt. vezérigazgatója a minőség melletti elkötelezettséget és a folyamatos innovációt emelte ki a siker kulcsaként. A hazai fejlesztések legújabb példája a nemrégiben bevezetett online szervizigény-bejelentő rendszer. A WebSzerviz a kérést követően díjmentesen sofőrt küld a flottaautóért, hogy biztosítsa az egyszerű szervizbe jutást, majd a távolból folyamatosan nyomon követhetővé teszi a szervizmunka folyamatát.