7 év kihagyás után újra saját csapatot indít a Citroën importőre Magyarországon
7 év kihagyás után újra saját csapatot indít a Citroën importőre Magyarországon
Fotó megosztása:
Az autó végsebessége 192 km/h, ami ebben a kategóriában szokatlan
Az autó végsebessége 192 km/h, ami ebben a kategóriában szokatlan
Fotó megosztása:
Elektronikus vezérlésű a hatfokozatú szekvenciális váltó. Krózsérék idén a bajnoki címre hajtanak
Elektronikus vezérlésű a hatfokozatú szekvenciális váltó. Krózsérék idén a bajnoki címre hajtanak
Fotó megosztása:
Új a technika, a szervizesek kesztyűje aligha fog egész évben itt pihenni
Új a technika, a szervizesek kesztyűje aligha fog egész évben itt pihenni
Fotó megosztása:
A hosszabb áttételezéstől nagyobb a végsebessége, mint általában az R3-as versenygépeké
A hosszabb áttételezéstől nagyobb a végsebessége, mint általában az R3-as versenygépeké
Fotó megosztása:
Van benne kipörgésgátló rendszer, rajtprogram, sőt, ALS rendszert is kapott, hogy ne essen a turbónyomás gázelvételkor
Van benne kipörgésgátló rendszer, rajtprogram, sőt, ALS rendszert is kapott, hogy ne essen a turbónyomás gázelvételkor
Fotó megosztása:
210 Le és 350 Nm, mindez egy kicsi 1,6-os turbós motorból
210 Le és 350 Nm, mindez egy kicsi 1,6-os turbós motorból
Fotó megosztása:
Krózser Menyhért, Lovay Miklós és a versenyautó
Krózser Menyhért, Lovay Miklós és a versenyautó
Fotó megosztása:
Balról jobbra: Balkányi György csapatvezető mellett Bútor Róbert szervizfőnök ül. Utána Krózser Menyhért, a pilóta és Lovay Miklós, a navigátor
Balról jobbra: Balkányi György csapatvezető mellett Bútor Róbert szervizfőnök ül. Utána Krózser Menyhért, a pilóta és Lovay Miklós, a navigátor
Fotó megosztása:
210 Le és 350 Nm, mindez egy kicsi 1,6-os turbós motorból
210 Le és 350 Nm, mindez egy kicsi 1,6-os turbós motorból
Ma mutatta be új raliautóját a Krózsér Menyhért-Lovay Miklós páros. A korábban N3-ban. Honda Civic-kel bajnoki címet nyerő kettős egy R3-as Citroën DS3-mel áll rajthoz.
Nem WRC-s, de 1,6 turbó
Ralirajongó barátom, nem hivatalos, de állandó külső szakértőnk azt mondta a pilótáról, hogy „Jó kezű gyerek, csak vagy a Mitsubishi Lancerrel volt gond, vagy a pénzük fogyott el, de mindenképp ügyes és bajnoki esélyes.” – informált a pilótáról dióhéjban.
A csapat a Citroën-importőr támogatásával megy, ezért is sikerült hozzájutni a nagyon friss technikához. Az R3-asban 1,6 literes turbómotor van, teljesítménye állítólag kereken 210 lóerő.
Van benne kipörgésgátló rendszer, rajtprogram, sőt, ALS rendszert is kapott, hogy ne essen a turbónyomás gázelvételkor
Gyorsabb lehet
Elektronikus vezérlésű a hatfokozatú szekvenciális váltó. Krózsérék idén a bajnoki címre hajtanak
Elektronikus vezérlésű a hatfokozatú szekvenciális váltó. Krózsérék idén a bajnoki címre hajtanak
Az autót nem szabad összekeverni a rali vébén bevetett DS3 WRC-vel. Bár mindkettő Citroën, az is turbós, szintén 1,6-os és a ráhúzott kasztni a DS3-ra hasonlít, de egészen mások.
Loeb és Ogier autója összkerekes, az R3-as versenygépek csak elöl hajtanak és messze nem olyan erősek, mint a WRC-k.
Kategóriáján belül a friss fejlesztésű DS3 a gyors pályákon előnyben lehet, mert végsebességét nem korlátozza rövid áttételezés 175 km/órára. A hosszabb váltóval 193 km/óra a vége, ami jól jön a sűrű R3-as mezőnyben. A hatfokozatú, szekvenciális váltó a kormányról kapcsolható.
Krózser Menyhért, Lovay Miklós és a versenyautó
Pilóta helyett szervizháttér
Az autót Bútor Róbert szervizcsapata készíti fel a magyar ralibajnokság futamaira. Akik az F2-es Saxóra és a C2-re emlékeznek, talán csodálkoznak, miért nem Bútor Robi megy a DS3 R3-mal, de ő más kategóriában indul. Bútor a Super 2000-es, tehát kétliteres szívómotoros és összkerékhajtású Peugeot 207-essel az abszolút bajnoki címért szeretne csatázni.