Pletykák jöttek és mentek, kémfotók százai készültek, de végre itt a gyári képgaléria és a hivatalos közlemény, mit is főztek ki a propelleres márkánál.
A hajtásláncon nem változtattak, ebben is a kupéból jól ismert V8-as dohog, 414 lóerővel, az erő pedig hatfokozatú kézi váltón keresztül érkezik a hátsó kerekekre. A legtöbb változtatás itt, a hátsó fertályon történt, a platósítás miatt 50 kilogrammot spóroltak meg, így szükség volt a futómű újrahangolására. A szélcsatornában is jól teljesített a melós BMW, bár nem hisszük, hogy bárki ezért vetne szemet erre a különlegességre.
Inkább a praktikusság motiválja majd? Vagy a pickup mániás amerikaiak és ausztrálok gerjednek majd rá?
Talán, mindenesetre 450 kilogrammnyi golftáskával púpozható fel a raktér, a tető pedig bármikor levehető, így áldozhatnak a napnak, valamint a tömegközéppont is alacsonyabbra kerül, ha épp a stopper az ellenfél.Úgy tűnik, a BMW az eddigi hírekkel ellentétben gyártani fogja a különlegességet, így végre nem csak a fehérgallérosok kiváltsága lehet egy gyors bajor, a melósok is megkapják a magukét. (Akármennyire is áprilisi tréfa, az említett országokban sokan annyira vágynak egy ilyen BMW-re, hogy nem vártak a gyáriakra és építettek maguknak.)