Az Edo Competition tuningol bármit, ami drága és nagyon gyors: Ferrarit, Lamborghinit, Maseratit stb. Legutóbb azonban a fentieknél is sokkal-sokkal kisebb darabszámban készülő modellen, egy Koenigseggen dolgoztak.

 

A pénzherdálás csúcsa 1
A pénzherdálás csúcsa 37


Ki tudja milyen indítatásból, a tulajdonos nem a gyártóhoz fordult, amikor nem volt elégedett autójával, de tény, hogy az Edónál kötött ki.

A német tuningcég a kompresszorokat gyártó Rotrex segítségével módosított a feltöltőkön és új vezérlőelektronikát dolgozott ki a motorhoz

 

Ennek hatására az eredeti 827 lóerő helyett 891 lóerős a 4,7 literes V8-as motor. Emellett módosítottak a sebességváltó áttételén, amelynek hatására ugyan valamelyest csökkent a 390 km/órás végsebesség, viszont – a közleményük szerint – drasztikusan javult a gyorsulás és a vezethetőség.

 

A vevő kérésének megfelelően átalakították a CCR fedélzeti szórakoztató elektronikáját is és keréknyomás ellenőrző rendszerrel szerelték fel a járgányt. Az átalakított középkonzol ugyanúgy új Alcantara borítást kapott, akár a műszerfal és az ülések. Kívülről az átfestett keréktárcsákról és a későbbi CCR modelleken szokásos fényszórókról azonosítható az Edo munkája.

 

Azt nem közölt az Edo, hogy mindezt mennyiért is végezték el az újonnan nagyjából 350 millió forintot kóstáló gépen, de vélhetően nem ezen dilemmáztak a legtöbbet az ügyféllel.