Ingolstadt környékén is érzik, az elektromos üzletben az lesz a nyerő, aki hamarabb lép.  Ezért rohamos tempóban fejlesztenek, az e-tron program most jutott el arra a pontra, hogy igazi villanyautót villantsanak a közönségnek. Valamint vetélytársat állítsanak a BMW hasonszőrű, ActiveE rendszere ellen.

Ez lesz az A3 e-tron, két nagy teljesítményű akkumulátorral és fronthajtással. A rendszer maximális teljesítménye 100 kW (130 lóerő) környékére várható, és a Lítium-ion egységeknek köszönhetően az A3 hozza a ma elvárható 150 kilométeres hatótávot is. A gyorsulást tekintve nincs miért szégyenkeznie az elektronzabáló németnek, tizenegy másodperc alatt éri el a százas tempót. Viszont ahogy az ebben a

Ár, és egyéb részletek híján meg kell elégednünk ennyivel, újabb német presztízsmárka száll harcba a villanyautók frontján, talán még épp időben.
Az elektromos autók korában lemondhatunk a gangolásról

Az elektromos autók korában lemondhatunk a gangolásról

Az elektromos autók korában lemondhatunk a gangolásról


ligában már megszokott, a végsebesség tekintetében kompromisszumot kell kötni, csak 145 km/h-ra képes az A3.

A legfontosabb kérdés minden villanyos jármű esetén, a töltési idő. Ebben előrelépést értek el az Audi mérnökei, legalábbis a gyorstöltő tekintetében. Ha rendelkezünk a 400 V fezsültséggel delejező kütyüvel, akkor mindössze négy óra kell a teljes feltöltéshez, ellenkező esetben az egész nyolc órás műszakot a konnektorba dugva tölti az e-tron. Ár, és egyéb részletek híján meg kell elégednünk ennyivel, újabb német presztízsmárka száll harcba a villanyautók frontján, talán még épp időben.