Hogy ne felejtsük el miben ülünk, igazi művészi kidolgozást kapott a váltógomb
Hogy ne felejtsük el miben ülünk, igazi művészi kidolgozást kapott a váltógomb
Fotó megosztása:
Erősebb és takarékosabb a duplaturbós V8-as
Erősebb és takarékosabb a duplaturbós V8-as
Fotó megosztása:
Azért az 5.5 literes is kitölti a teret
Azért az 5.5 literes is kitölti a teret
Fotó megosztása:
A csúcsmodellt 557 lóerőt és 800 Nm nyomatékot állít csatasorba
A csúcsmodellt 557 lóerőt és 800 Nm nyomatékot állít csatasorba
Fotó megosztása:
Tökéletes belső közel 30 millióért
Tökéletes belső közel 30 millióért
Fotó megosztása:
A csúcsmodellt 557 lóerőt és 800 Nm nyomatékot állít csatasorba, és bár ezen a szinten porhintésnek tűnik csupán, üzemanyagból is kevesebbet kér az elődnél.
A csúcsmodellt 557 lóerőt és 800 Nm nyomatékot állít csatasorba, és bár ezen a szinten porhintésnek tűnik csupán, üzemanyagból is kevesebbet kér az elődnél.
Fotó megosztása:
A csúcsmodellt 557 lóerőt és 800 Nm nyomatékot állít csatasorba, és bár ezen a szinten porhintésnek tűnik csupán, üzemanyagból is kevesebbet kér az elődnél.
A teljesítményharc mindig fontos kérdés a német presztízsmárkáknál. Ha jön a BMW új izmosabb M5-öse, ezt nem hagyhatja válasz nélkül az ellenlábas Mercedes. Búcsút inthetünk az eddigi 6.3 literes V8-asnak, helyette a friss trendeket követve egy duplaturbós kisebb lökettérfogatú 5.5 literes nyolchengeres duruzsol majd a legvadabb E osztály orrában.
Az M157 kódjelű motor alaphangon 525 lóerővel gyilkolja a hátsó abroncsokat, de az AMG verzió hozza az igazán hajmeresztő számokat. A csúcsmodellt 557 lóerőt és 800 Nm nyomatékot állít csatasorba, és bár ezen a szinten porhintésnek tűnik csupán, üzemanyagból is kevesebbet kér az elődnél. A gyár adatai szerint 9.8 liternyi benzinnel is beéri a Mercedes E 63 AMG száz kilométerenként. Feltéve, ha a tulajdonos nem teszteli túl gyakran a 4.2 másodperces százas sprintet, sőt el is felejti a gázpedál létezését.
A fogyasztás csökkenésében szerepet játszott a start/stop rendszer beépítése valamint a hét sebességes Speedshift automataváltó alkalmazása is. A BMW M5 ellenfele árban sem marad el a riválisoktól, várhatóan 28.500.000 forint körüli áron lehet majd a fejletépő teljesítmény birtokába jutni.