Kisebb tömeg és nagyobb teljesítmény, ezt nyújtja a normál M3-ashoz képest a GTS. A G-Power szerint viszont a hátsó ülésétől, a rádiótól, a klímától megszabadított – 100 kilót fogyott – modellhez kínált plusz 30 lóerő nem mindenkinek elég. Ha úgy nézzük a M3 GTS még mindig kövér, hiszen a tömege 1520 kiló, szemben mondjuk a hasonló vevőkörnek készülő 1370 kilós Porsche 911 GT3 RS-sel.

320 felett a visítós BMW M3 1
320 felett a visítós BMW M3 17


A tömegen nem igazán tudott változtatni a G-Power, így a teljesítményt dobták meg a gyári növekmény hatszorosával. Igen plusz 185 lóerő költözött a 4,4 literes, V8-as motorba, amelynek teljesítménye így eléri a 635 LE-t. A maximális nyomaték 190 Nm-rel gazdagodott, vagyis 630 newtonméter.

Ehhez persze nem elég a légszűrő, kipufogó, elektronika cseréje – bár ez is segít -, a G-Power szokásához híven kompresszorral gazdagította a motort. A töltőlevegő-hűtővel megtámogatott feltöltő hatására a 250 darabban készülő M3-as képes a széria GTS-nél 0,2 mp-cel hamarabb, 4,2 másodperc alatt elérni a 100 km/órás sebességet. Ám nem itt érezhető a pluszteljesítmény hatása, sokkal inkább a végsebességnél, amely a versenypályára kitalált állítható spoilerek ellenére is 323 km/óra.

A szuper-sportkocsikra jellemző tempót aranyáron méri a G-Power, a kompresszoros teljesítménynövelés a beszereléssel együtt 23500 euróba, azaz 6,4 millió forintba kerül, ehhez persze kell másik 32 millió, hogy meg tudjuk venni az átalakítandó autót. Ami pedig bizonyosan megéri az árát, mert a G-Power sem a futóműhöz, sem a fékekhez nem nyúlt a pluszteljesítmény ellenére.