Walesben Senna vezette a brit bajnokság akkori meghatározó autóit, így a Ford Sierra RS Cosworth-t, a Vauxhall Nova Sportot, a VW Golf GTi-t, a MG Metro 6R4-est, illetve egy 3,4 literes motorral és összkerékhajtással szerelt Ford Escortot.
„Összességében sokkal érdekesebb volt, mint vártam” – mondta az egész napos próba után Senna a magazinnak. „Nem is éreztem, hogy eltelt az idő. Gyorsan elszaladt, mert sokat tanultam és egyre keményebben hajtottam. Volt néhány kalandom is, nagyon izgalmas volt. Érezni az autót a levegőben, majd a földet érésénél. Olyan ez, amit soha nem tapasztaltam még utcai autóban.”
Persze Senna valódi utcai autóval is piszok gyors volt, amit ez a videó is bizonyít:
Nem Senna volt az egyetlen, aki Forma-1-es pilótaként raliautót próbált. Egy közös szponzor összehozta 1996-ban Martin Brundle-t és Colin McRae-t. Mindketten hozták autójukat, majd cseréltek, Brundle a Subaru raliautóval, McRae a Jordan F1-essel körözött.
Létezik egy pletyka, amely szerint 2004-ben Michael Schumacher is kipróbált egy raliautót. A német pilóta még a ferraris időkben találkozott Petter Solberggel, aki épp Svédországban tesztelt. Persze az egész teljesen titokban zajlott, hiszen Schumacher szerződésében a szponzori és a testi épségét védő záradékok is tiltották ezt, de kiszivárgott az ügy. A beszámolók szerint Schumacher csak navigált a norvégnak, ám úgy hírlik, hogy ki is próbálta a Subaru Impreza WRC-t.