A Porsche bemutatta a 911-es egy különleges kivitelét, amelyet annak apropóján készítettek el, hogy a német gyártó tíz éve van jelen a kínai piacon. A Porsche Turbo S modellen alapuló járgány aranyszínű fényezése mellé karbonból készült csomagtartófedelet, lámpatakarókat és hátsó szárnyat kap. Utóbbiakat csak lakkozzák, így mindenki láthatja, hogy nem holmi ócska fémből vannak.
A járgány további különlegességei a 19 colos keréktárcsák, amelyeket eredetileg a 911 valaha készült legdrágább széria modelljéhez, a 911 Sport Classichoz terveztek.
Belül az alcantarával borított sportülések, a karbon díszítés, az egyedi szőnyegek, a sportkormány különbözteti meg a hagyományosabb modellektől ezt a típust. Ha ezekből nem érzékelné az utas, hogy milyen jó dolga van, egy az exkluzivitást jelző táblácska figyelmezteti erre.
Műszakilag nincs különbség a hagyományos Turbo S-hez képest. 3,8 literes turbós motor és négykerék-hajtás lapul a karosszéria alatt. Az 530 lóerős sportkocsi akár 3,3 másodperc alatt is képes elérni a százas tempót, végsebessége pedig 315 km/óra.
Az árát nem közölte a Porsche, de tekintve, hogy mindössze tíz darab készül belőle, egy pár millióval bizonyosan többet kérnek érte, mint a hasonló modellek nagyjából negyvenmillió forintos ára.