Amikor bemutatta az Opel az Insignia ecoFLEX modellt, akkor megállapítottuk, hogy minden szép és jó, hiszen 2,0 literes dízelmotorja megfelelő teljesítményt nyújt, 1350 kilométeres hatótávolságot kínál, miközben átlagfogyasztása 4,9 liter. Egy valami azonban hiányzott, a motorleállító rendszer.
Mostantól azonban ez is része lesz a modellnek. A piros lámpánál, dugóban a motort leállító rendszer bevezetésével 129 grammról, 115 grammra csökken a jármű szén-dioxid-kibocsátása. Ezzel párhuzamosan 4,9 literről 4,4-re csökkent a szabvány szerinti fogyasztása. Ez vonatkozik az Insignia ecoFLEX mindkét, 130 és 160 lóerős dízel változatára is.
További újdonság, hogy az Insigniához is választható lesz ezentúl az 1,4 literes benzines turbómotor is. Ezzel motorral sem nevezhető iszákosnak az autó, 4,6 liter üzemanyaggal beéri átlagosan, miközben CO2-kibocsátása 129 g/km.