Ha a kisebb autók rovására csökkentik a nagy hengerűrtartalmú autók regisztrációs adóját, lehet, hogy nem a 3000 köbcenti feletti autók térnek át magyar rendszámra, hanem az átlagautók tulajdonosai fontolják meg a szlovákiai forgalomba helyezést
Ha a kisebb autók rovására csökkentik a nagy hengerűrtartalmú autók regisztrációs adóját, lehet, hogy nem a 3000 köbcenti feletti autók térnek át magyar rendszámra, hanem az átlagautók tulajdonosai fontolják meg a szlovákiai forgalomba helyezést

Ha a kisebb autók rovására csökkentik a nagy hengerűrtartalmú autók regisztrációs adóját, lehet, hogy nem a 3000 köbcenti feletti autók térnek át magyar rendszámra, hanem az átlagautók tulajdonosai fontolják meg a szlovákiai forgalomba helyezést

Ha a kisebb autók rovására csökkentik a nagy hengerűrtartalmú autók regisztrációs adóját, lehet, hogy nem a 3000 köbcenti feletti autók térnek át magyar rendszámra, hanem az átlagautók tulajdonosai fontolják meg a szlovákiai forgalomba helyezést


A kormányzat eltökélte magát, hogy az állandó magyarországi lakhellyel rendelkezők ne járhassanak külföldi rendszámos autóval. Mivel ez nem jogszerűtlen, a golyófejűek alighanem még jó ideig rosenheimi X6-tal vagy szlovák rendszámos Q7-tel nyomulnak majd, de ne legyen igazunk.

Nem Viagra, szlovák rendszám

Ám úgy tűnik, a cégek átmenekítése lassan népsporttá fejlődik, és már nemcsak egy szűk réteg adóelkerülését (vagy a saját szemszögükből adóoptimalizálását) jelenti. Erre utal, hogy egy ideje már spamben is kapunk ajánlatokat cégalapításra a Felvidéken. Ugye érzitek ennek a jelentőségét? Hosszú ideig csak Viagrát vagy Cialist kínáltak megvételre spamben, most pedig segítenek átmenekíteni a céget a magyarországi adókörnyezetből a kisebbet markoló szlovák állam kebelébe.

Idézet az eredeti levélből

Amennyiben
Nem bírja már a pénzügyi és gazdasági válságot Magyarországon  vagy
elege van már a rengeteg fajta értelmetlen adófajtából amit állandóan   
   figyelnie és főleg fizetnie kell

vagy
Már nem áttekinthető a magyar adórendszer az Ön részére az     
adótörlések, adóátnevezések, adóbevezetések, adóösszevonások  miatt és  
    végre szeretne egy egyszerű és áttekinthető adórendszert használni

vagy
Ismételten magas adót kell a 2010-es év bevétele után majd befizetnie
és végre már ki szeretne törni a magyar adórendszer csapdájából, a     
vagyonosodási vizsgálatokból

vagy
Szeretne több költségelszámolást végezni és szeretne regisztráció adó   
   nélkül személygépkocsit vásárolni és visszaigényelni belőle az Áfa-t

vagy
Egyszerűen csak saját lábra szeretne állni, de nem tudja hogy kezdjen   
   hozzá, vagy eldöntötte már, hogy egy szlovák társaságot szeretne     
alapítani, de nem tudja hogyan

így olvassa tovább sorainkat.

Ha a tervek szerint a kisebb autók rovására csökkentik a nagy hengerűrtartalmú autók regisztrációs adóját, akkor lehet, hogy nem a 3000 köbcenti feletti autók térnek át nagy számban magyar rendszámra, hanem az átlagautók tulajdonosai is megfontolják a szlovákiai forgalomba helyezést. Talán erre érzett rá egy kéretlen reklámüzenet feladója, akinek a hirdetése nemrég landolt a postaládánkban.

Társaihoz hasonlóan a minket bombázó cég is magyar nyelvű honlapot üzemeltet, ahol többek között a következő szolgáltatásokat kínálja:

–    Tanácsadás, cégalapítás, cégmódosítás
–    Székhelyszolgáltatás
–    Könyvelés, adótanácsadás, bérszámfejtés
–    Gépjármű import és rendszámozással kapcsolatos ügyintézések

Szerintetek mi lesz: sikerül elérni, hogy több autót helyezzenek itthon forgalomba és a magyar államot gazdagítsák a regisztrációs terhek, vagy az ezernégyes, ezerhatos átlagautók között is terjedni kezd a szlovák rendszám?