A cég nem ma kezdte a szakmát, így sikerült olyan vasat alkotni, ami épp kitűnik az utakon hullámzó SUV tengerből, de megfelelően visszafogott marad, és nem megy át totális ripacsba. A megszokott elemekkel operálnak, új küszöb és lökösök, valamint hangsúlyos kerékjárati ívet betöltő felnik képzik a csomag fő darabjait. Sikerült az amúgy sem aranyos pofájú vesés verda fizimiskáját még jobban morcosítani, és hogy ne csak a külsővel villogjon a jövőbeni tulajdonos, a cég motorgurui a teljesítményt is felsrófolták.
A 20d dízelváltozat közel 30 lóerőnyi pluszt kapott, így még lendületesebben lehet uralni a betondzsungelek sávváltási harcait.
Habként a tortán a fejlesztésekhez hozzátartozik az elemek józan határig értelmezhető törésállósága, amit egy ilyen régi vágású 2 bites pittyegéssel aláfestett kis szösszenettel mutat be az AC Schitzer.