A Land Rover a 2012-es modellévre kissé megújította a Range Rover Sport és Discovery 4 modelleket. A frissítés középpontjában a nagyobb luxus és a takarékosabb üzem szerepel. A típusokban szereplő 3,0 literes dízelmotor teljesítménye ezentúl 256 lóerő, azaz 11 lóerővel több, mint eddig. A pluszteljesítmény azonban nem jár fogyasztásnövekedéssel, sőt az átlagfogyasztás 7,6 literről 7,3 l/100 km-re csökkent. A széndioxid-kibocsátás eközben 243 g/km-ről 230 g/km-re módosult.
Mindez elsősorban az új, nyolcfokozatú automata sebességváltónak köszönhető, de aerodinamikai módosítások is történtek. A ZF által szállított szerkezet ugyanaz, amely már a BMW és Jaguar modelljeiben is bemutatkozott, manuális módban a kormány mögötti fülekkel is kapcsolható.
Miközben tovább bővült a felnik sora, illetve az utastér díszítéseinek, kárpitjainak variációja, elérhetővé vált számos új műszaki kütyü is.
A Range Rover Sportban megjelenik a dupla érintőképernyő is, amely lehetővé teszi, hogy az utas filmet nézzen, miközben a vezetőnek a navigációk képe látszik egyazon időben. Mindkét modellhez kapható viszont a vezeték nélküli wifi technológia, amivel az utasok mobileszközei kapcsolódhatnak az autó rendszeréhez, többek között az új 825 wattos, 17 hangszórós hifihez. A Discovery ugyanakkor új hegymeneti indulást segítő és lejtmenet-vezérlő rendszerrel is gazdagodott.