A többek között a Ford Fiesta RS WRC-t is építő M-Sport két új raliautót mutatott be. Ezzel öttagúra bővül a Fiestából épült raliautóinak száma, hiszen az új modellek is a Ford kisautóján alapszanak. Eddig az 1,6-os, elsőkerék-hajtású R2-es jelentette a belépő szintet, amely mellett ott volt a Turán Friciék által is használt 2,0 literes szívó, négykerék-hajtású S2000, illetve a csúcsot jelentő WRC, 1,6-os turbómotorjával és négykerék-hajtásával. Ez egészíti ki a Fiesta RRC és Fiesta MS1.
Az RRC, a Regional Rally Car kifejezésből ered és a Nemzetközi Automobil Szövetség nemzeti bajnokságokra vonatkozó szabályai szerint épült. Az RRC mind karosszériáját, mind műszaki megoldásait tekintve közel áll a WRC-hez. A fő különbség, hogy a WRC-vel szemben nem 330, hanem csak 300 mm-es turbószűkítője van, így motorja gyengébb, illetve a hátsó szárnya kisebb. Ugyanakkor az autó mindössze hat óra alatt átalakítható WRC-vé, így a nemzeti bajnokságból könnyebben ruccanhat át a világ-bajnokságra a versenyző
A Fiesta MS1 a kezdő raliversenyzők autója, megvan benne minden kötelező biztonsági megoldás, a futóművén is változtattak, de ellentétben az R2-essel, a motorja és sebességváltója teljesen széria.
A most bemutatott modellekkel az M-Sport gyakorlatilag egy versenyző teljes karrierjére képes versenyautót kínálni.
Akcióban az RRC: