Idén csatlakozott az Infiniti a Red Bull Forma-1-es csapat támogatói közé, és már a szponzoráció bejelentésekor nyilvánvalóvá tették, hogy itt többről lesz szó, mint hagyományos marketingkapcsolat. Hamarosan Sebastien Vettel lett a márka nagykövete, most pedig már közös utcai autót tervez a két márka.
„Korábban a Red Bull energiaital-gyártóként volt ismert, ma viszont már mérnöki csapatként is elismert. Természetes folyamat számunkra, hogy részt vegyünk utcai autók fejlesztésében” – mondta a jövőbeni tervekről a 2010-ben a konstruktőri és egyéni Forma-1-es világbajnoki címet is elhódító alakulat főnöke, Christian Horner.
„Miért ne?” – válaszolta Carlos Ghosn, az Infiniti márkát birtokló Renault Nissan csoport vezetője az Infinti-Red Bull közös modell felvetésére egy újságírónak. „Nem hiszem, hogy már ma meglesz, de ha a Nissan és a Red Bull emberei összejönnek és felvetik, ‘mit tehetünk, hogy többet, jobbat elérjünk’, és valami ilyesminek van értelme, akkor miért ne?” – tette hozzá.
„Jelenleg még nincs ilyen projektünk, még nincs döntés róla. De én nem vagyok ellenzője semminek, meg kell vizsgálnunk minden lehetőséget.”
Bár a világsajtóban már olyan pletykák terjengnek, hogy a Red Bull motort fejlesztene az Infiniti sportosabb modelljeihez, ez szinte biztosan nem igaz. Hiszen a helyzet az, hogy a Red Bull karosszériát gyárt a Forma-1-ben, a motort pedig a Renault szállítja neki.
Minden valószínűség szerint egy a korábbi – és a jövőben várhatóan visszatérő – Renault Clio Williamshez hasonló megoldás születik. Vagyis egy létező modellt az átlagosnál sportosabbá alakítanak az F1-es mérnökök segítségével. A motor, a futómű áthangolása mellett, az autó látványa is egyedi kivitelű lehet, pl. a Red Bull színeinek használatával. Az Infiniti G sorozatból készülhetne BMW M3 rivális, az M sorozatból M5-ös ellenfél.
Ugyanakkor elképzelhető, hogy Nissan LEAF villanyautó még fejlesztés alatt álló Infiniti-féle változata kaphat először Red Bull támogatást, nagyobb hatótávolságot és jobb teljesítményt felmutatva.
Ghosn ugyanakkor elárulta, hogy miért is csatlakozott az Infintiti a Red Bullhoz. „Az Infinti egyik problémája az alacsony ismertség. Ha az emberek hallanak az autónkról és bejönnek a szalonba itt (londoni interjú – a szerk.), az 50 százalékuk ügyfél lesz. Vagyis a probléma az ismertség. Szükséges, hogy az emberek megismerjék az Infinitit, hogy tudják milyen terméket árul.”
„Mi a legjobb módja, hogy az emberek tudatába bekerüljön egy márka? Nos, a Forma-1 remek hely erre. Európában az Infiniti ismertsége 2 százalékos volt, most azt várjuk, hogy az első év végére ez 4% lesz és ez így növekszik tovább.”