Jó hír a gazdagoknak, hogy számos új modellel bővül a Ferrari kínálata a közeljövőben, így lesz mire elkölteni a svájci frankba menekített vagyonukat. Jövő hónapban mutatkozik be a 458 Italia Spider, a modell nyitható tetős változatát. Ez lesz az olasz gyár első középmotoros roadstere, amely nem vászon- hanem összecsukható fémtetőt kap. A műszaki tartalom, így az 570 lóerős V8-as motor és a hétfokozatú duplakuplungos automata is ugyanaz, mint a zárt változatoknál.
Nem úgy a 2013-ra ígért 458 Scuderiánál. A motor válhatóan 20 lóerővel erősebb lesz, miközben a sebességváltó még gyorsabban kapcsol. A fokozott élményről feszesebb hangolású futómű gondoskodik. Az autó a hagyományostól eltérő karosszériát kap.
Ugyanebben az évben várható a California modell felújított változata. A fémtetős kabrió várhatóan erősebb motorral és módosított karosszériával folytatja pályáját.
2012-ben várható, hogy bemutatkozik az 599 GTB utódja. Az új modell már alaphelyzetben sportosabb lesz, mint a jelenlegi modell sportváltozata, az 599 GTO. A felépítésén nem változtatnak, orrába V12-es motor kerül, míg a sebességváltó a hátsó tengelynél kap helyet. Az autót állítólag hibridhajtással is elérhetővé teszik, ahol egy villanymotor is beszáll a mozgatásba. Az alumíniumvázra épülő kocsi természetesen kétüléses lesz.
A legnagyobb várakozás természetesen az új szupersportkocsi, az Enzo utódját előzi meg. Állítólag azt is megismerhetjük jövőre. Az új modellt a 2007-es Millechili tanulmány nyomán fejlesztik. A Millechilit az Enzo 660 lóerős motorjával szerelték, de olyan menetteljesítményre volt képes, mintha az Enzo 800 lóerős lenne, hiszen 365 kilogrammal könnyebb volt nála.
Az új Enzóba a pletykák szerint nem V12-es szívó-, hanem V8-as turbómotor kerül, várhatóan 680 lóerős teljesítménnyel. Ebben az esetben is elképzelhető a hibrid kiegészítés. A Ferrari csúcstechnikáját képviselő modellből az Enzóhoz hasonlóan csupán 399 darab készül.