Tavaly új motorokat, futóművet és kormányt kapott az Opel Corsa, 2011 elején pedig új arcot, kibővített színválasztékot és kisfogyasztású ecoFLEX modellt. 2012-re is lesznek újítások a német kisautóban.
Kiegészítve az 1.3 CDTI 75 és 95 lóerős ecoFLEX változatait, már a benzines motorokhoz is kapható Start&Stop rendszer, konkrétan az 1,2-es 85 lóerős illetve az 1,4 87 és 100 LE-s változataihoz is. A motorleállítás mellé erősített akku és önindító, illetve kis gördülési ellenállású, 185/65 R 15 méretű gumiabroncs társul.
A Start/Stop rendszer előnye, hogy csökken a fogyasztás. Az 1,2-es motor esetében átlagosan 0,4 literrel kisebb a kombinált ciklus szerinti fogyasztás, így az a modell 5,1 literes értéket produkál. A két 1,4-es motor esetében 5,3 literrel számolhatunk. Tisztán városi forgalomban 0,8 literes üzemanyag csökkentés érhető el az európai szabvány szerint.
Akiket ez hidegen hagy és inkább az élményre szavaznak, azoknak készül az OPC Nürburgring Edition. Az eddigi legütősebb Corsa.
A standard Corsa OPC-nél a szintén 1,6-os turbómotorú Nürburgring Edition teljesítménye és nyomatéka is nagyobb. 210 helyett 192 LE, illetve 280 Nm 266 Nm helyett. Újonnan kifejlesztett Bilstein-futómű, lamellás differenciálzár és Brembo első fék segít az élményszerzésben és a biztos útfogásban. Százra 6,8 másodperc alatt gyorsul az autó (4 tizeddel gyorsabban a standard OPC-nél), csúcssebessége 230 km/óra (225 km/óra helyett).
Felszerelésébe 18 colos könnyűfém-kerék, két OPC Recaro sportülés , valamint az ülések és a B-oszlopok Nürburgring emblémája tartozik.