523 ezer autót szállított ki az év első hét hónapja során  a Škoda. A cseh gyártó ezzel az előző év azonos időszakához képest 19,7 százalékkal (2010 – 437 300 db) növelte globális értékesítését. Története során első ízben lépte át már júliusban az 500 ezer darabos határt a gyártó

„A Škoda továbbra is a belső sávban száguld” – mondta Jürgen Stackmann, a Škoda igazgatótanácsának értékesítési területéért felelős tagja. „Kína, India és Oroszország feltörekvő régióiban elért százalékosan két számjegyű növekedésének köszönhetően a márka ismét kiválóan teljesített. Vonzó modellpalettánk révén emellett Nyugat- és Kelet-Európa piacain is folyamatosan magas értékesítési darabszámokat produkálunk”

Remekül alakult az értékesítés Nyugat-Európa piacain, ahol a cseh gyártó 24,0 százalékos bővüléssel 27 200 darabos értékesítési volument produkált. Jelentős pluszt könyvelhetett el a márka július folyamán Közép- és Kelet-Európában is: Ukrajnában eladásai 54,8, Szlovéniában 9,3, Lengyelországban 3,7, míg Horvátországban 4,0 százalékkal emelkedtek.

Magyarországon az év első hét hónapja során 3761 Škoda talált gazdára, 3,0 százalékkal több, mint az előző év azonos időszakában.

Škodából jelenleg az Octavia fogy leginkább, júliusban 29400 darab kelt el belőle 22,7 százalékkal több mint egy éve ugyanekkor. A Fabiából 21 ezer, a Superbből 8800 fogyott.