Kevés olyan izgalmas ötajtós modell van, mint az Audi RS3. A Magyarországon, Győrben készülő autó kiemelkedő vezetési élményt kínál 2,5 literes turbómotorja és összkerékhajtása révén. A 340 lóerős öthengeresben azonban még sok tartalék lakozik.
A német B&B többlépcsős teljesítményfokozást kínál a modellhez, amelyből végül szuper-sportkocsikra jellemző dinamikát csalnak elő. Első fokozatban, plusz hetven lóerőt kaphat a vevő a motorvezérlés áthangolásával és a turbónyomás emelésével, azaz 410 lóerős (560 Nm) lesz a motor. Ezt követi a 425 lovas (580 Nm) változat, ahol már módosul a szívócső és a töltőlevegő-hűtő is, potom 2950 euróért (800 ezer forint).
7950 eurós (2,2 millió forint) áron kínálják a harmadik fokozatot, amelyben az előbbieken túl sportkipufogó, nagynyomású üzemanyag-szivattyú és új kuplung is szerepel. Az eredmény 450 LE és 600 Nm.
Végül a turbó cseréjével és versenykipufogó felszerelésével 510 lóerőre növelik a teljesítményt, miközben a forgatónyomaték 680 Nm-re emelkedik. Az RS3 az egyik legjobb kocsi a 80-120-as kigyorsítások terén, elképzelni is izgalmas, milyen lehet plusz 230 Nm használatával. Kipróbálásához nemcsak egy RS3, de az átalakítás 15 950 euró (4,4 millió forint) ára is kell.
Ezt követően azonban már „megízlelhető”, milyen az, ha egy kompakt kocsi 3,5 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára vagy eléri a 310 km/órás tempót.
Természetesen ehhez a csomaghoz szinte már kötelező a nagy teljesítményű fékrendszer, illetve kétfokozatú sportfutómű megrendelése, a 19, 20 colos kerekek inkább csak a látványnak szólnak.