Három évbe tellett, míg a FondTech laboratóriumában megalkották a kőolajkészletek kimerülése utáni autóversenyek első példányát
Mind a négy kereket villanymotor hajtja

Mind a négy kereket villanymotor hajtja

Mind a négy kereket villanymotor hajtja


A villanyhajtású versenygép tervezésének munkálatai 2009-ben kezdődtek a korai számítógépes szimulációkkal, amit egy kicsinyített modell megépítése követett. Ezt már valódi szélcsatornában is tesztelték, de az igazi, tesztpályás tesztek csak a jövő év elején kezdődnek majd el.

Mint minden versenyautónál az E-11 megtervezésekor is fontos szerepet játszott a biztonság, ami ebben az esetben különösen nehéz ügy, hiszen az átlagos versenyautók aljában nincsenek nagy, nehéz akkumulátorok, amelyek komoly veszélyt jelenthetnek a sofőrre, a többi versenyzőre, de még a nézőkre, rendezőkre is.

A készítők remélik, hogy az autó már a 2013-as Formula E szériában, a versenypályán is bemutatkozhat a kétmotoros, négykerék-hajtású elektromos járgány.