Stefano Favaro, Talmácsi Gábor egykori menedzsere izgalmas bejelentést tett a gyorsasági motoros VB szeptember 2-4. közötti futamának helyszínt adó olaszországi Misanoban.

Favaro projektvezetőként vett részt a Sherco MR3 GP11 elnevezésű projektben, melyben Franco Moro híres olasz mérnökkel együtt kifejlesztettek egy új Moto3 kategóriájú motort. A MotoGP 2012-es szezonjában a 125 cm3-s kategóriát felváltja a 250 cm3-s kategória, melyet Moto3 néven találunk majd meg a versenynaptárban. Ez a Sherco motor négyütemű és már 250 cm3-s motorral rendelkezik.

Bár a motor a tesztelési időszakban tökéletesen teljesített, még folyamatos fejlesztés alatt áll, hiszen egy versenygépen mindig van mit alakítani, hogy versenyképes maradjon. Stefano Favaro projektvezetőként nem elégedett meg csupán a motor kifejlesztésével. Eros Carettával, a Caretta Technology Racing Team névadó szponzorával karöltve létrehozták a MotoGP legújabb csapatát.

A Faster Management a hét elején kapott zöld utat a MotoGP-t rendező Dorna Sports-tól, azaz megkapta a csapat számára az engedélyt, hogy nevezőként részt vehessen a jövő évi gyorsasági motoros VB-n. Ez annyit jelent, hogy 2012-ben hivatalos csapatként állhatnak rajthoz, azaz újra magyar csapat és magyar szerelők szerepelhetnek majd a MotoGP-ben.

Miután a tulajdonosi érdekek magyar és olasz színeket képviselnek, természetes volt, hogy a csapat két kiválasztott motorosa e két ország képviseletéből kerüljön ki. Olasz oldalról Alessio Cappellara esett a választásuk, aki a 2011-es évet már ezzel a Sherco MR3 motorral versenyezte végig, folyamatosan fejlesztve azt, majd végül parádés szerepléssel megnyerte az Alpok-Adria Bajnokságot. A csapat magyar pilótája pedig Sebestyén Péter lesz, aki korábbi jeles szerepléseit követően 2011-ben részt vehetett a MotoGP 125 cc kategóriájában.

Mindkét pilóta ígéretes versenyző, és még csak 17 évesek, így okkal fektették beléjük bizalmukat a Sherco MR3 GP11 projekt résztvevői.