Ezért a márka legerősebb, leggyorsabb modelljéből a GT-R-ből átemelték a motort. Ezentúl 3,8 literes duplaturbós, V6-os dörög a Juke orrában. Az 480 lóerős motorral négy másodperc alatt képes elérni a 100 km/órás tempót. A Super Juke végsebessége pedig meghaladhatja a 270 km/órát.
Nemcsak a motor jelenti az újítást, de a fékrendszer és a futómű is a komoly teljesítménynek megfelelő. Így persze a leültetett Juke a terepezést már nem annyira kedveli. A látvány sem a megszokott, hiszen sárvédőszélesítések, szélesebb küszöbök, valamint hátsó szárny is díszíti a járgányt. Az utastérről annyit, hogy a súlycsökkentés érdekében puritán.
Egyelőre még csak tanulmány a különleges Juke, de hogy mi is célja a Nissannak ezzel, hamarosan kiderül, mivel kollégánk, Lamara Roland, az autóMAGAZIN-tól nemsokára élőben is megnézi a kocsit.