A Volkswagen-konszern vezetése még karácsony előtt dönt arról, hogy nekivág-e a sorozatgyártású Bugatti Galibier fejlesztésének vagy jegeli az ügyet. De ha megvalósul az autó, akkor sem a tanulmányautó formáját követi majd, árulta el a Bugatti vezetője, Wolfgang Dürheimer egy interjúban. Hamarosan a vezetőség elé tárja az új, immár „második fázisú” terveket, amelyek egészen más autót mutatnak, mint a tanulmány.
„Én a fejlesztés folytatását javaslom, de lesz néhány figyelemreméltó változás az eredeti koncepcióhoz képest” – mondta Dürheimer. „Más lesz a formaterv, különösen a B oszloptól hátrafelé. Könnyebb lesz be-, illetve kiszállni, javulni fog a hátsó ülésnél a helykínálat és az ergonómia. Az autó egy kicsit hosszabb kialakítást kap, ugyanakkor a motorteljesítmény pedig legalább négy számjegyű lesz.”
A Galibier koncepcióautót 2009 őszén leplezte le a Bugatti, a kocsi látszólag a Veyron és az 1993-as EB 112 keresztezéséből született. Motorja a Veyronból származó 16 hengeres monstrum volt, de négy turbó helyett két kompresszorral és 1001 helyett 800 LE teljesítménnyel.
Korábbi hírek szerint a Galibier valamikor 2012 végén, 2013 elején mutatkozhat be és nagyjából egy év múlva kerülhet piacra. Készül majd belőle egyszerűbb benzinmotoros változat, de hibridként is elérhető lesz, amely képes lesz csak a villanymotorok használatával is közlekedni.
Ami nem kérdés, hogy a világ legerősebb, leggyorsabb és legdrágább luxuslimuzinját szeretné megalkotni a Bugatti. A tervek szerint a Veyronnál 3-4-szer több is elfogyhat belőle. Ára nagyjából 1,1 millió eurótól (320 millió forint) indulhat.