A Ferrari kőkemény sportautókba vetett vallásos hite még Enzo regnálása alatt is meginogott néha. Ez csak jó hír a mezei rajongóknak, hiszen így olyan különlegességek születhettek, mint az 1980-as Pinin koncepció.
Sergio Pininfarina tervezte ezt a mai napig egyedülálló kocsit, apja Battista „Pinin” Farina előtt tisztelegve. Elismerés akadt bőven, a közönség elolvadt az itáliai különlegesség láttán. A teljes egészében egyszínűre fújt karosszéria, formába simuló lökhárítókkal, valamint a fekete A és B oszlop akkor világújdonságnak számított.
Gomberdő, harminc éves olasz elektronika, uram irgalmazz!
Gomberdő, harminc éves olasz elektronika, uram irgalmazz!
Fotó megosztása:
A 400 GT-ből származó blokk egy 12 hengeres, 180 fokos hengerszögű V motor volt, ami laposabb mint egy országgyűlési közvetítés.
A 400 GT-ből származó blokk egy 12 hengeres, 180 fokos hengerszögű V motor volt, ami laposabb mint egy országgyűlési közvetítés.
Fotó megosztása:
Elismerés akadt bőven, a közönség elolvadt az itáliai különlegesség láttán
Elismerés akadt bőven, a közönség elolvadt az itáliai különlegesség láttán
Fotó megosztása:
Sergio Pininfarina tervezte ezt a mai napig egyedülálló kocsit, apja Battista "Pinin" Farina előtt tisztelegve
Sergio Pininfarina tervezte ezt a mai napig egyedülálló kocsit, apja Battista "Pinin" Farina előtt tisztelegve
Fotó megosztása:
Kicsit sorjás, kicsit esetlen, ahogy egy régi olasz álomhoz illik
Kicsit sorjás, kicsit esetlen, ahogy egy régi olasz álomhoz illik
Fotó megosztása:
Bőr bőr hátán, de a műszerfal nevetséges
Bőr bőr hátán, de a műszerfal nevetséges
Fotó megosztása:
Hát izéé, szép ez?
Hát izéé, szép ez?
Fotó megosztása:
High-tech ahogy azt a nyolcvanas évek elején gondolták
High-tech ahogy azt a nyolcvanas évek elején gondolták
Fotó megosztása:
Szedán Ferrari? Nem csoda, hogy csak egy készült belőle
Szedán Ferrari? Nem csoda, hogy csak egy készült belőle
Fotó megosztása:
Bár csak koncepció, a belső tér használható
Bár csak koncepció, a belső tér használható
Fotó megosztása:
A legérdekesebb Ferrari keres új gazdát, és várhatóan talál is, egy iszonyat vagyonos gyűjtő képében
A legérdekesebb Ferrari keres új gazdát, és várhatóan talál is, egy iszonyat vagyonos gyűjtő képében
Fotó megosztása:
Szedán Ferrari? Nem csoda, hogy csak egy készült belőle
Sergio vonalai egyedi lapos orrá álltak össze, köszönhetően a Ferrari különleges motorjainak. A 400 GT-ből származó blokk ugyanis egy 12 hengeres 180 fokos hengerszögű V motor volt, ami laposabb mint egy országgyűlési közvetítés. (Ennek ellenére nem beszélhetünk boxermotorról, hiszen a boxer esetében minden hajtókar külön főtengelycsaphoz csatlakozik, míg a 180 fokos V szív hajtókarjai páronként kapnak egy-egy főtengelycsapot) Ehhez járt még az öt fokozatú váltó, és már kész is a 360 lóerős luxus túraautó.
Ez a történelmi darab keres most új gazdát Londonban. Várhatóan 160 millió forint körül fog elkelni, de egy ilyen aukción bármi megtörténhet, jön a bedurrant agyú olajsejk és bármennyit megad, csak hogy gyűjteményében tudja a ritkaságot.