Már többször írtunk róla, hogy a szürkeimportos évtizedek után a Chevrolet Camaro végre megjelenik az európai márkakereskedő hálózatban, így itthon is megvásárolhatóvá válik. Az európai Camaro az Észak-Amerikában kapható 2SS verzióhoz hasonlít. Vadonatúj futóművét kimondottan az Óvilág részére fejlesztették, amely feszessége és stabilitása miatt az Egyesült Államokban is népszerű, így a jobban felszerelt változatokhoz ott is elérhető lesz.
Így driftel a WTCC-világbajnok, egy igen szép filmen
A Camaro helyzete egyedi, mert az ezredforduló után feltámasztott, legendás izomautók közül a Pontiac GTO gyorsan kimúlt a tengerentúlon is, a Ford Mustang és a Dodge Challenger pedig nem szerepel az Európában forgalmazott modellek között.
Magyarországon a V8-ra van igény
1/10 Nemsokára Magyarországra is megérkezik a Chevrolet Camaro. Az autóból csak a nyolchengerest vezeti be az importőr
Nemsokára Magyarországra is megérkezik a Chevrolet Camaro. Az autóból csak a nyolchengerest vezeti be az importőr
Fotó megosztása:
2/10 1966-ban készült az első Camaro, sokáig a Pontiac Firebirddel közös műszaki alapokra. Kisebb teljesítményű változatai pony carnak tekinthetők, az erősebbek izomautónak is jók. A képen egy 1971-es modell mögött szökik szárba a szerelem
1966-ban készült az első Camaro, sokáig a Pontiac Firebirddel közös műszaki alapokra. Kisebb teljesítményű változatai pony carnak tekinthetők, az erősebbek izomautónak is jók. A képen egy 1971-es modell mögött szökik szárba a szerelem
Fotó megosztása:
3/10 Nyitható tetővel 16 900 000 Ft a Camaro Convertible listaára, az árkülönbség 1,4 millió forint a kupéhoz képest
Nyitható tetővel 16 900 000 Ft a Camaro Convertible listaára, az árkülönbség 1,4 millió forint a kupéhoz képest
Fotó megosztása:
5/10 432 lóerős a V8-as motor, a kupé 5,2 s alatt gyorsul százra
432 lóerős a V8-as motor, a kupé 5,2 s alatt gyorsul százra
Fotó megosztása:
6/10 569 Nm nyomaték jól összeborzolja a rőzsét
569 Nm nyomaték jól összeborzolja a rőzsét
Fotó megosztása:
7/10 Klasszikus szívómotor, nyolc henger, V-alakban. Elég neki a nyomórudas vezérlés és két szelep hengerenként. A V6-os 24 szelepes
Klasszikus szívómotor, nyolc henger, V-alakban. Elég neki a nyomórudas vezérlés és két szelep hengerenként. A V6-os 24 szelepes
Fotó megosztása:
9/10 Nem a minőségérzettel üt a Camaro, hanem a V8 erejével
Nem a minőségérzettel üt a Camaro, hanem a V8 erejével
Fotó megosztása:
10/10 A Ford Mustang és a Camaróhoz hasonlóan feltámasztott Dodge Challenger csak szürkeimportból kapható Európában
A Ford Mustang és a Camaróhoz hasonlóan feltámasztott Dodge Challenger csak szürkeimportból kapható Európában
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
A Ford Mustang és a Camaróhoz hasonlóan feltámasztott Dodge Challenger csak szürkeimportból kapható Európában
Itthon nem lesz V6
Információink szerint a V6-os Camaro nem lesz kapható, mert regisztrációs adója egyformán magas volna (3 207 000 Ft) a mégiscsak vonzóbb V8-as modellekével. Magyarországra elsősorban Camaro Coupék érkeznek, de rendelésre a Convertible nevű kabrió is elérhető lesz.
1966-ban készült az első Camaro, sokáig a Pontiac Firebirddel közös műszaki alapokra. Kisebb teljesítményű változatai pony carnak tekinthetők, az erősebbek izomautónak is jók. A képen egy 1971-es modell mögött szökik szárba a szerelem
Motor a Corvette-ből
A Corvette-ből származó V8-as 432 lóerős, hengerűrtartalma 6162 köbcenti. A nyolchengeres szívómotor nyomatéka is rettenetes, 569 Nm.
A végsebességet 250 kilométer/órában limitálja a gyár, de a gyorsulást csak a füstté váló hátsó gumik korlátozzák, így a kupétól 5,2, a kabriótól 5,4 másodperces értékre számíthatunk 0 és 100 km/óra között, a hatfokozatú kézi váltóval. A feláras automata is hatgangos, a driftelést önzáró differenciálmű segíti.
A kabrió felára 1,4 millió Ft
A Chevrolet Gyulai fővárosi szalonjában kapható az amerikai legenda, amely zárt karosszériával 15 500 000 forintba kerül, míg nyitható tetővel 16 900 000 Ft a listaára.
Az autó felszereltsége amerikai mintára kifejezetten gazdag, de részletes listánk még nincs az alapáron járó tételekről.