A Spark EV-t elsősorban azoknak ajánlják, akik városban laknak, kiszámítható vezetési szokásokkal rendelkeznek, nekik nem jelent hátrányt a vélhetően kis hatótávolság. Műszaki adatokat egyelőre nem közölt a Chevy, kivéve, hogy lítium-ion akkumulátor kerül a kis villanyautóba.
Az autó a korábbi közúti teszteken résztvevő modellekkel szerzett tapasztalatokat felhasználva készül, így a Koreában futó Cruze EV, a Sanghajban tesztelt Sail EV, illetve a széria autóhoz legközelebb álló indiai Beat EV tudását ötvözik.
A Beat egyébként nem más, mint a Spark csak eltérő néven. A nyáron bemutatott Beat EV 130 kilométert képes megtenni egyetlen feltöltéssel, a telepeket hagyományos 230 voltos hálózatról nyolc óra alatt lehet 100 százalékos állapotba hozni.
A jármű motorja 45 kW teljesítményre képes, ami 60 lóerőnek felel meg, vagyis városi használatra még a 270 kilós akkumulátorral is alkalmas. Sebességváltó nincs, az elektromos motor közvetlenül a kerekeket hajtja.
Használt Chevrolet Spark modellek a vezess.hu autókeresőjében.