A barátok jó tanácsaira építő mobiltelefon-alkalmazást dolgoztak ki, a fejlesztés összehozza a felhasználókat internetes közösségeik azon tagjaival, akik lakhelyük, vagy személyes élményeik révén hasznos információkkal szolgálhatnak számukra úti céljukról.
„Amikor valaki Tokióról szeretne információkat szerezni, akkor több ezer különböző internetes oldal közül válogathat, amelyek mindegyike legalább ugyanennyi átböngészésre váró ötlettel, ismertetővel és személyes élménybeszámolóval várja a felhasználókat” – mondta J. R. Johnson, az új alkalmazást kifejlesztő Trippy vállalat alapítója és vezérigazgatója.
Az alkalmazás azon az elméleten alapszik, hogy a barátok tisztában vannak egymás anyagi körülményeivel, valamint azzal, hogy mit szeret, illetve mit nem szeret a másik fél, és ehhez mérten adnak utazási tippeket. A fejlesztés lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy folyamatosan nyomon kövessék útitervüket, köztük az ismerőseik által ajánlott helyeket, amelyek mindegyike címmel és telefonos elérhetőséggel van feltüntetve az alkalmazáshoz tartozó térképen.
A felhasználók emellett útinaplókat is készíthetnek élményeikről és közvetlenül a helyszínről oszthatják meg fényképeiket a segítőkész barátokkal. A Trippy honlapján keresztül a szállodákat is le lehet foglalni, amely a vállalat tervei szerint az alkalmazás bevétel teremtő része lesz.
Az új szolgáltatás versenytársai közé tartozik a Gogobot nevű utazási oldal, amely a felhasználók közösségi tevékenységére alapozva igyekszik személyre szabott utazási ajánlatokat készíteni, ám itt kisebb hangsúly helyeződik a baráti együttműködésre. A Trippyt az iTunes Store-ból lehet letölteni.
Forrás. MTI