A Magyarországról mintegy 29 ország értékesítési, vevőszolgálati, marketing- és oktatási tevékenységét irányító cég 16+1 személyes járműveket értékesített.
A 4,6 millió főt számláló Grúziában a kaukázusi régió több országához és sok egyéb szovjet utódállamhoz hasonlóan a tömegközlekedést jellemzően 15-20 személyes, „Marsrutka” névre hallgató minibuszokkal látják el.
Rendkívül szerteágazóak az útvonalak és meglehetősen kicsi a napi ingázók száma, így nem volna gazdaságos többnyire üresen közlekedő nagy buszokat üzemeltetni. A nagyobb méretű buszok emellett, különösen a hegyvidéki régiókban, amilyennek az 1,1 millió lakosú grúz főváros, Tbiliszi, óvárosának nagy része is számít, egyszerűen nem is férnének el.
A Tbiliszi tömegközlekedési feladatait ellátó minibuszállomány olyannyira elöregedett, hogy a városvezetés a teljes flotta cseréje mellett döntött, a tendert a Ford Transit nyerte meg, így a Ford Közép- és Kelet-Európai Kft. jövő év végéig mintegy 3000 db járművet majd a főváros számára. Az első 1200 busz még idén, a fennmaradó mennyiség a jövő év során kerül leszállításra.
A 3000 darabos kontingens már csak azért is említésre érdemes, mert 2010-ben a teljes grúz újautó-piac nem haladta meg a 2500-as darabszámot. Az országban az egy főre jutó GDP valamivel több, mint 2600 dollár, ami nagyságrendileg egyötöde a magyarországinak.