10 éves a vezess.hu, játssz velünk és megnyerheted a 10 GPS egyikét!

Nyáron mutatkozott be az új BMW Egyes, amelyet teszteltünk 116 és 184 lóerős dízelmotorral is. Volt különbség, de mindkét esetben pozitív értékelést adtunk. Jó az autó.

Máris erősödik az új Egyes BMW 1
Máris erősödik az új Egyes BMW 23


Vannak azonban vevők, akik többre, egyedibbre vágynak, nekik készült az AC Schnitzer új, az Egyeshez kidolgozott csomagja.

A látvány sportosításáért elöl orrspoilerrel, hátul kis szárnnyal gazdagodott az autó, de kap krómozott kipufogót és 18 vagy 19 colos felniket is.  A szélesebb abroncsok mellett a stabilabb kanyarvételt segíti a karosszéria 25 mm-es leültetése is, amelyet a rugók cseréjével valósítottak meg.

Csinosítható az utastér is, amelyhez akár a fokozatot digitálisan kijelző sebességváltó gomb, alumínium i-Drive tekerő, alumínium kézifékkar és alumínium pedálok és taposó használható fel.

Egyelőre a dízel modellek teljesítményfokozását végezte el az tuningműhely, ami nem is volt túl bonyolult, hiszen más modellekben is szerepelnek ezek a motorok, így az oda elkészített új motorvezérlő-program itt is jó. A 143 lóerős 118d-ből a kúra után 171 lóerő szabadul fel, míg az eddig 184 lóerős 120d teljesítménye már 210-nél jár.  

Jól hangzik, de azért várjuk meg, míg megjelenik egy erősebb benzines is a kínálatban, abból bizonyosan vérpezsdítőbb változattal rukkol elő a Schnitzer.