Több mint 2000 ember megkérdezésével végzett érdekes kutatást Nagy-Britanniában a Peugeot, az emberek egymáshoz és autójukhoz való kapcsolatát vizsgálták.
Kiderült, hogy a brit férfiak 50 százaléka szerint nehezebb fenntartani a partnerüket, mint az autójukat. Háromszor boldogabbak, ha autójukra költhetnek, mintha a barátnőjükre fordítanák az összeget, 17 százalékuk többet is költ autójára, mint partnerére.
Az is egyértelművé vált, hogy több szeretetet, figyelmet fordítanak autójukra, mint párjukra. Ebben azért annak is szerepe lehet, hogy minden tizedik srác elárulta, hogy autója csábító ívei jobban meghódították, mint partnere formái. Így aztán nem véletlen, hogy a válaszadók 13 százalékának régebb óta van meg az autója, mint partnere.
A tanulmány azt is kimutatta, hogy a fiatal férfiak 14 százaléka többet beszél az autójáról, mint partneréről, a hölgyek esetében ez az arány 3%. Fiúk és lányok közül egyaránt 14 százalék gondolja úgy, hogy egy sportosabb autóban vonzóbb lenne és megtalálná álmai hercegét, hercegnőjét.
A tanulmányban résztvevő 25-34 éves férfiak ötöde úgy nyilatkozott, hogy jobban bánná, ha elveszítené autóját, mintha kidobná partnere. Ugyanakkor a 35-44 évesek között a legmagasabb azoknak az aránya, akik több időt töltenek autójukkal, mint szerelmükkel.
Önnek mi a fontosabb?