Az évből eltelt 11 hónapban az Audi 1,19 millió, a Mercedes 1,14 millió autót adott el. Az éllovas azonban változatlanul a BMW, 1,51 millió eladott autóval.
A Mercedes évtizedeken keresztül vezette az eladási listát a német autógyárak prémium kategóriájában. Az ezredforduló környékén azonban gyökeres fordulat következett be. Az Audi az elmúlt évtizedben a Credit Suisse által készített tanulmány szerint átlagosan évi 6,4 százalékkal növekedett, míg a Mercedes mindössze 1,5 százalékkal, a BMW pedig 4,7 százalékkal.
Az Audi a kínai piacon megszerzett domináns szerepének köszönheti kimagasló növekedési ütemét. Az idén novemberben az Audi 69 százalékkal több autót adott el Kínában mint 2010 novemberében. A világ második legnagyobb autópiacán az Audi az idén már 283 600 autót értékesített, míg a Mercedes 170 112 autót.
Rupert Stadler jövőre az európai eladásokban stagnálásra, esetleg csökkenésre számít, míg az ázsiai és dél-amerikai piacokon, valamint az Egyesült Államokban lendületes növekedésre.