Hivatalosan ugyan még nem jelentette be a csapat, de Dani Sordo a Facebook-oldalán közzétette, hogy a tegnapi eredményes tárgyalást követően 10 futamon rajthoz áll a MINI-vel a rali-világbajnokságon.
Egyelőre nem tudni, hogy mely versenyeket hagyja ki a csapat, de vélhetően az Európán kívüli – jóval költségesebb – versenyek, azaz Mexikó, Argentína és Új-Zéland maradhatnak ki. Úgy tudni, anyagi természetű okok miatt nem tudtak eddig nevezni.
A Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) tegnapi közleménye szerint csak a Ford és a Citroën nevezett a gyártók közé. Ugyanakkor kifejtik, hogy folytatják a tárgyalásokat a MINI-vel, sőt 2012. március 27-re kitolták a – a korábban már kétszer csúsztatott – határidőt a gyártók számára, így adva elég időt a MINI-nek, hogy esetleg az összes versenyre összeszedje a pénzt.
Egy friss pletyka szerint a Citroën 2012-ben teljes Katar megjelenést kap, miután nemcsak Nasszer Al-Attiyah érkezik a csapathoz, de hazája névadó szponzorként is. Ezzel párhuzamosan a Red Bull távozik. Az energiaital-gyártó cégnek már megvan a jövője, mert ahogy sok más szakágban, úgy a raliban is a Volkswagent támogatja 2013-tól. A hátralévő egy évre viszont beszállnak a MINI mellé.
Meglátjuk, mi igaz a hírből.