A harmadik egymást követő évben szerezte meg a Ford az első helyet a hazai teljes, azaz személyautókat és haszongépjárműveket is magában foglaló piacon, úgy, hogy mindeközben még nyereségességét is növelni tudta. A márka 2011-ben, 10,5%-os piaci részesedést ért el – tudatta a hazai importőr.
A személyautó- és haszongépjármű-piacot külön-külön vizsgálva az előbbin a Ford 4953 új autó értékesítésével, 11%-os piaci részesedést elérve, míg az utóbbin 1479 új autó regisztrációjával, 9,3%-os piaci részesedéssel végzett a második helyen, a kiegyensúlyozott, mindkét piacon kimagaslóan jó eredmény révén pedig sikerült megőrizni az abszolút első helyet.
A Focus, amely két éven át Magyarország legnépszerűbb autójának bizonyult, jelenleg is a második helyen áll. A Ford sikeréhez hozzájárult a szegmensében első S-Max, illetve a C-Max és Transit, amelyek szegmensükben ezüstérmesek, a Fiesta harmadik helyet érte el idén.
Amint a fentiekből is kiderül, a 2011-es évben a Ford modellek közül a legkeresettebbnek Magyarországon a Focus bizonyult, amely a vállalat hazai értékesítésének mintegy 40%-át teszi ki. Ezt követi a Tranist (14%), a Fiesta (13%) és a Mondeo (11%), így tavaly a Ford hazai értékesítésének 77%-át tették ki a személy-, és 23%-át a haszongépjárművek.