A SEAT bemutatta a megújult Ibizát. A spanyol kisautó új külseje lehetővé teszi, hogy az autó továbbra is modernnek hasson. A tervezők új fényszórókkal, hűtőmaszkkal dobták fel a külsőt, de megváltozott a motorháztető és a lökhárítók is.

Frissül a SEAT Ibiza 1
Frissül a SEAT Ibiza 15


Továbbra is háromféle karosszériával, azaz három- és ötajtós ferdehátúként és kombi karosszériával forgalmazzák majd az autót.

Az utasterében a praktikum és a formavilág is változott. Elsőre az új kormánykerék tűnik fel, de a digitális klíma vezérlője és a műszerfal is megújult. További újdonság, hogy a kesztyűtartó úrtartalma 10,7 literre bővült.

A motorkínálat 1,2 literes (60 LE) szívómotortól indul, ahogy eddig is, a csúcsot pedig továbbra is az 1,4 literes, turbóval és kompresszorral támogatott motor (150 LE) jelenti. Emellett elérhető lesz az Ibiza 1,2-es turbómotorral (105 LE) is, illetve később biztosan várható a külön kezelt 180 lóerős Cupra megújítása is.

Dízel oldalon a 3,4 literes átlagfogyasztást produkáló 1.2 TDI motorral (75 LE)  és start&stop rendszerrel szerelt Ecomotive modellről, illetve a 143 lóerős 2.0 TDI-ről szól a SEAT közleménye, de minden bizonnyal az 1,6-os TDI-k sem tűnnek el.

Alapesetben öt- vagy hatfokozatú kézi sebességváltó jár a motorok mellé, a hétfokozatú duplakuplungos automata pedig az FR-t kivéve feláras. 105 lóerős teljesítményszinttől az XDS néven futó elektronikus differenciálzár is jár az Ibizához.