Három és fél éve van a piacon a BMW X6, elkelt belőle több mint 150 000 darab. Igazán sikeres rétegmodell. Ellenfele alig, hiszen talán az Infintit FX említhető hasonló modellként. Ám ennek ellenére nem kerülheti el a ráncfelvarrást, tavasztól megújult formában kerül a kereskedőkhöz.
Persze pont a fentiek miatt nem törték agyon magukat a BMW formatervezői. A leglátványosabb újdonság a ködlámpák magasabbra és a szélekhez közelebb való helyezése, illetve hozzájuk tartozó látványos ködlámpafészkek használata – de változtak a BMW-vesék is.
Az immár széria bi-xenon fényszórók helyett rendelhető mostantól teljesen LED-es fényszóró is, amely az X6 M-hez széria. Emellett Németországon kívül kérhető az X6-hoz új, erőt sugárzó domborítással kivitelezett motorháztető is. Hátul minimális mértékben, de szintén megváltoztak a lámpák. Az átalakítást pedig új színek és keréktárcsák teszik teljessé, a felnik a legolcsóbb változatokon is 19 colosak.
A kínálat a már bemutatott X6 M50d modell bővül, ahol a 3,0 literes dízelmotorhoz három turbó kapcsolódik. A 381 lóerős és 740 Nm nyomatékú motorral 5,3 másodperc alatt gyorsul százra és 250 km/órás végsebességre képes az X6, miközben a szabvány tesztkörön 7,7 literes átlagos fogyasztásra képes.
Ezen túlmenően a 245 lóerős BMW X6 xDrive30d-hez rendelhető lesz úgynevezett BluePerformance csomag, amelyben az amúgy széria részecskeszűrő és oxidációs katalizátor mellett, AdBlue befecskendezéses NOx-katalizátort is felszerelnek, így a jármű már megfelel a 2014-től érvényes EU6 emissziós szabványnak is.
Érdekesség, hogy M-Performance néven gyári tuningot kínál egyes motorjaihoz a bajor gyártó. Ezt megrendelve az xDrive50i 4,4 literes turbómotorja a széria 405 lóerő helyett 445 lóerős, míg a xDrive35i néven futó háromliteres turbós 15 lóerővel gazdagodva 319-et kínál.