Még erősebb, még gyorsabb, még dinamikusabb – érkezik az Audi TT RS plus. Kupé és roadster kivitelben egyaránt választható az új csúcsmodell.
Továbbra is 2,5 literes turbómotor kerül a TT RS-be, de plus kivitel esetében a maximális teljesítmény 20 lóerővel több, azaz 360 LE. Az öthengeres blokk csúcsnyomatéka 15 Nm-rel bővült, már 465-öt jelez, ami kiemelkedő rugalmasságot biztosít a sportkocsinak.
Továbbra is elérhető az autó hatfokozatú manuális sebességváltóval, illetve ultragyors, hétsebességes duplakuplungos automatával is, utóbbi esetében nem hiányzik a rajtautomatika sem. A plusban is állandó összkerékhajtás biztosít kiemelkedő tapadást.
A nagyobb teljesítmény nemcsak az autóskártyában mutat jól, a plus odavág a normál TT RS-nek. Manuális váltóval 0,3 másodperccel hamarabb, 4,3 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára. S tronic váltóval ennél is rövidebb, 4,1 másodperc alatt tud le egy ilyen mutatványt. A roadster változat 0,1 másodperccel lassabb a kupénál, mindkét váltóval. A TT RS plus végsebessége 280 km/óra.
Továbbra sem mondható iszákosnak az autó, hiszen a szabvány szerint vegyes ciklusban beéri 8,5 liter benzinnel is.
Külsőre alig láthatóan eltérő a plus a normál RS-től, a hűtőrácsa nem fekete, hanem fémes, magas fényű, a külső visszapillantók háza pedig szénszálas műanyagból készült, miközben a 19 colos keréktárcsák díszítésén visszaköszön a karosszéria színe.
A TT RS plus Coupé ára manuális váltóval Németországban 60 650 euro (17,7 millió), duplakuplungos váltóval még drágább. A roadster S tronickal így már 65 650 euróba (19,1 millió forint) kerül.