A márciusi Genfi Autószalonon különösen nagy hangsúllyal jelenik meg az M GmbH a BMW standján. A sportmodellekért felelős leányvállalat munkája többek között az új M6 kupé és M6 kabrió, a megújult X6 M, de láthatóak lesznek az első dízelmotoros M-es járművek, az X5 M50d, X6 M50d M550d xDrive is.

Vadítás BMW-módra 1
Vadítás BMW-módra 19


Tavasztól ugyanakkor egyedi M-es kiegészítőket is kínál a BMW az 1-es, 3-as és 5-ös modellekhez, amelyeket szintén itt láthat először a nagyközönség. A karosszéria, az utastér és a motor is felspécizhető a versenysportban szerzett tapasztalatok alapján fejlesztett – egyenként is megrendelhető – elemekkel.

Választható új első és hátsó lökhárító, amelyek a sorozatgyártású elemekhez képest nemcsak sportosabbnak láttatják az autót, de nagyobb leszorítóerőt eredményeznek. Ezen túlmenően küszöbspoiler, hátsó szárny, fekete hűtőmaszk is elérhető. Felnikből 19 és 20 colos, optimizált súlyú kovácsolt darabok közül lehet csemegézni.

Természetesen az utastér is kicsinosítható, ehhez kijelzővel szerelt M-s sportkormány, fém pedálsor, M-es váltó- és kézifékkar valamint karbon díszítőelemek és Alcantara kárpit is rendelkezésre áll.

Ám nemcsak látványra gyúrt az M GmbH, a vezetési élmény is fokozható. Elsőként a 2,0 literes dízelmotorhoz kérhető pluszteljesítmény, így a 120d, 320d, 520d modellek a 184 helyett 200 lóerősek, a maximális nyomatékuk pedig 420 Nm. A benzines motorok fejlesztésén is dolgoznak a bajorok, egyelőre izgalmasabb hangú sportkipufogó kérhető.

Az Egyes és Hármas modellekhez nagy teljesítményű fékrendszer is választható, a lyuggatott féktárcsák elől 370, hátul 345 milliméteresek. Az alumínium féknyergeket M-es logó díszíti.