Genfben hull le a lepel legkisebb BMW felpaprikázott verziójáról. Az M135i ugyan még tanulmány, de formája valószínűleg nem változik semmit a gyártásba kerülésig.
A bajorok soros hathengeres, duplaturbós motorral termelik a lóerőket, szám szerint háromszázat vagy picit többet. Ez az erő az utolsó szálig a hátsó kerekeket terrorizálja majd, ahogy egy BMW-nél illik. Várhatóan 1500 kilogramm lesz a masszív izomgolyó tömege és 4,9 másodpercig tart a százas sprint. Az erőt az M modellekre szabott fékrendszer és futómű zabolázza meg, de ezekről pontos információt majd csak a Genfi Autószalonról, frissen bejelentkezve tudunk majd adni.
A bamba kép maradt, csak most vad és harap
A bamba kép maradt, csak most vad és harap
Fotó megosztása:
18 colos kerekek mögött feszül az M verzió izmos féktárcsája
18 colos kerekek mögött feszül az M verzió izmos féktárcsája
Fotó megosztása:
A hátsót a két kipufogó teszi egyedivé
A hátsót a két kipufogó teszi egyedivé
Fotó megosztása:
Ez az első háromajtós karosszéria
Ez az első háromajtós karosszéria
Fotó megosztása:
Ez az első háromajtós karosszéria
Ez az első háromajtós karosszéria
Fotó megosztása:
A legkisebb modell legerősebb változata jön. A BMW M135i valószínűleg 300 lóerő körüli teljesítménnyel tekeri el az autórajongó fejeket.
A legkisebb modell legerősebb változata jön. A BMW M135i valószínűleg 300 lóerő körüli teljesítménnyel tekeri el az autórajongó fejeket.
Fotó megosztása:
A bamba kép maradt, csak most vad és harap
A háromajtós külsőre különösen büszkék a fejlesztők, a sportos M verziót nagyobb légbeömlő nyílások, dupla kipufogókra átrajzolt hátsó vadítja, bár az egyes formája így sem lesz igazi szívrabló.