Genfben hull le a lepel legkisebb BMW felpaprikázott verziójáról. Az M135i ugyan még tanulmány, de formája valószínűleg nem változik semmit a gyártásba kerülésig.

A bajorok soros hathengeres, duplaturbós motorral termelik a lóerőket, szám szerint háromszázat vagy picit többet. Ez az erő az utolsó szálig a hátsó kerekeket terrorizálja majd, ahogy egy BMW-nél illik. Várhatóan 1500 kilogramm lesz a masszív izomgolyó tömege és 4,9 másodpercig tart a százas sprint. Az erőt az M modellekre szabott fékrendszer és futómű zabolázza meg, de ezekről pontos információt majd csak a Genfi Autószalonról, frissen bejelentkezve tudunk majd adni.

A bamba kép maradt, csak most vad és harap

A bamba kép maradt, csak most vad és harap

A bamba kép maradt, csak most vad és harap

A háromajtós külsőre különösen büszkék a fejlesztők, a sportos M verziót nagyobb légbeömlő nyílások, dupla kipufogókra átrajzolt hátsó vadítja, bár az egyes formája így sem lesz igazi szívrabló.