A Genfi Autószalon újdonságai között érkezik a Citroen legújabb sportos típusa, a DS4 Racing. Az új verziót még csak tanulmányként emlegetik, de a képek alapján már nem fog változni, ez a szériaérett verzió. 
Persze a formával eddig sem volt gond, de a 35 milliméteres ültetés, és megnövelt nyomtáv még tovább srófolja a francia dizájnmodell stílusfaktorát. A festés szintén prémiummagasságokban mozog, új fejlesztésű mattszürke színt kap a bemutatásra kerülő példány, ami jobban kiemeli a karosszéria íveit. 
Két kipufogó, diffúzorimitáció, karbonhatású elemek emelik a sportosság szintjét, viszont a DS3 Racing feltűnő tarkaságának nyoma sincs, a nagytestvér sokkal visszafogottabb.
A tervező mindig másképp látja a valót
Új fejlesztésű mattfesték emeli ki a sportos francia vonalait

Új fejlesztésű mattfesték emeli ki a sportos francia vonalait

Új fejlesztésű mattfesték emeli ki a sportos francia vonalait


Ez a teljesítményről nem mondható el, a PSA-BMW közös fejlesztésű 1,6-os turbós benzinmotor ebben a verzióban 256 lóerőt termel majd, ami igen combos 160 lóerős literteljesítményt jelent. A megnövelt erőt elöl négydugattyús fékek égetik el, 380 milliméteres féknyergekkel, és ahol a fék hatalmas ott a felni sem maradhat el, a DS4 Racing 19 colos kerekeken gördül majd a vevőkhöz. 
Dögös lesz, már csak az a kérdés, ide mennyi szivárog be a hatalmas ralisikerekből. Elég lesz ez egy Volkswagen Golf GTI, vagy Ford Focus RS ellen?