A Fiat Viaggio (utazás) néven mutatja be új kompakt szedánját, a Jetta, négyajtós focus, Octavia és társaik ellenfeléül szánt új modellt 2013-ban. A hivatalos premier a Pekingi Autószalonon lesz 23-án, hétfőn (Kínában Fei Xiang, Repülés lesz a neve), de pár fotót már most kiszivárogtatott a gyár, hadd beszéljenek addig is a kocsiról az autórajongók.
A Dodge Dart képei egyelőre többet mutatnak a Viaggióból, mint a közölt gyári teaserképek
A Dodge Dart képei egyelőre többet mutatnak a Viaggióból, mint a közölt gyári teaserképek
Fotó megosztása:
A Fiat-Chrysler közös C-padlólemezére épül a Viaggio, gyakorlatilag a dodge Dart (a képen) Fiat-emblémás változata
A Fiat-Chrysler közös C-padlólemezére épül a Viaggio, gyakorlatilag a dodge Dart (a képen) Fiat-emblémás változata
Fotó megosztása:
A kormányra tessék Fiat-emblémát képzelni, és nagyjából meg is van a Viaggio beltere
A kormányra tessék Fiat-emblémát képzelni, és nagyjából meg is van a Viaggio beltere
Fotó megosztása:
Astra szedán, Jetta, lépcsőshátú Focus ellenfelének szánja a Fiat, de tengelytávja alapján majdnem középkategóriás limuzin a Viaggio
Astra szedán, Jetta, lépcsőshátú Focus ellenfelének szánja a Fiat, de tengelytávja alapján majdnem középkategóriás limuzin a Viaggio
Fotó megosztása:
Utazás, olaszul
Utazás, olaszul
Fotó megosztása:
Szebb, mint a Linea, és úgy néz ki, igényesebb és drágább is lesz
Szebb, mint a Linea, és úgy néz ki, igényesebb és drágább is lesz
Fotó megosztása:
A Fiat-Chrysler közös C-padlólemezére épül a Viaggio, gyakorlatilag a dodge Dart (a képen) Fiat-emblémás változata
A CUSW (Compact US Wide) kódnevű, közös Chrysler-Fiat padlólemezre épülő négyajtós 4679 mm-es hosszával, 1850 mm-es szélességével és 2708 mm-es tengelytávjával már-már egy szűkebb középkategóriásnak is elmenne (Honda Accord: 4725/1840/2705 mm), de a Viaggio amerikai megfelelője, a Detroitban már bemutatott Dodge Dart az Egyesült Államokban még így is kisautónak számít.
A kormányra tessék Fiat-emblémát képzelni, és nagyjából meg is van a Viaggio beltere
A kormányra tessék Fiat-emblémát képzelni, és nagyjából meg is van a Viaggio beltere
Kínában persze más a helyzet a Viaggióval.
A Viaggio motorpalettájáról egyelőre annyit tudni, hogy a kínai piac számára az 1,4 literes T-Jet turbós benzines 120 és 150 lóerős változata kerül bele (ötfokozatú kézi vagy duplakuplungos automata váltóval).
Kínában a gázolajos autózás nem nagy divat, de ha a Fiat Európában is bevezeti majd a modellt, nyilván kínálja majd a kocsit az 1,6 literes dízelmotorral is.
És, bár a Viaggióról egyelőre mint a kínai piac új belépőjéről kommunikál a gyártó, úgy sejtjük, a Torinóban dizájnolt limuzin jó eséllyel nálunk is megjelenik egy-két éven belül.