2013-ban érkezeik az új Infinti G-sorozat, amely a BMW 3-as és a Mercedes-Benz C-osztály ellenfeleként próbál vevőket szerezni. A jelenlegi G szedán, kupé és kabrió modellek csupán 3,7 literes V6-os benzinmotorral kaphatók, amely ugyan remek élményt nyújt, de a fogyasztása össze sem mérhető az Európában népszerű dízelekkel.
Ám ez megváltozik az új generációval, abban ugyanis már négyhengeres motorok is szerepelnek majd, ráadásul rögtön a bevezetéstől. A dízel- és benzines motorokat a Mercedes szállítja majd az Infinitinek, egy 2010-ben aláírt Renault-Daimler egyezménynek köszönhetően.
A megegyezés szerint a kisautók gyártásában gyenge Daimler a Renault Nissan kompakt autók gyártásában szerzett tapasztalataiból profitálhat, cserébe pedig partnerük a motorgyártás terén szerzett tapasztalatait hasznosíthatják.
Az együttműködés modellszintű eredménye a Mercedes Citan, amely a Renault Kangoo átfazonírozott változata, de a következő smart és Twingo is együtt készül majd. Ehhez hasonlóan az Audi A3 ellenfelének készülő másik új Infiniti-modell a Kecskeméten készülő új Mercedes B-osztály padlólemezére épül majd. Ez lesz az Infiniti első front-hajtású modellje, amelyben szintén megjelennek majd a stuttgarti márka motorjai. Az autó 2014-től a grazi Magna Steyr üzemben szerelik majd össze.
Az Infiniti többek között a dízelmotorral is szerelt G-sorozat eladásaival kalkulálva 2016-ra már félmillió autó eladásával számol, miközben 2011-ben csak 145 000 darabot forgalmaztak. Ehhez Európában is erőteljesen növelik a kereskedőhálózatot, a jelenlegi 55 szalon helyett 2016-ra 230 darabot szeretnének. Az eladások növekedésében nagy szerepet szánnak a Red Bull Racing főszponzoraként a Forma-1-ben való részvételüknek, ugyanis egyelőre kicsi a márka ismertsége.