A vevők mind többet akarnak, teljesítményből, dinamikából stb. Akinek van pénze, az meg is kapja az autógyártóktól. Így lehetséges, hogy egy családi modellnek igencsak megfelelő Mercedes C-osztály 457 lóerős teljesítménnyel elérhető sorozatgyártásban.
Ezért az egyébként Ferrarival, Lamborghinivel, Maseratival, szóval szupersportkocsikkal foglalkozó Edo Comeptition is úgy gondolta, alkalmas lehet, hogy a portfólióba kerüljön. Az AMG munkáját dicséri, hogy a tuningcég nem végzett alapvető átalakítást, sokkal inkább felszabadította a motort és „kiengedte” a benne lévő tartalékot.
A teljesítménykúra során új kipufogót kap az C63 AMG, cserélik a leömlőket, a katalizátorokat és persze a hátsó dobokat is. A motor sportlégszűrőn szívja a levegőt, a hangolásról pedig módosított elektronika gondoskodik.
43 lóerő és 80 Nm az eredménye a változásoknak, azaz 600 lóerő és 680 Nm nyomaték vethető be, akár Ferrarik ellen is. Az átalakítás részeként kiiktatják a gyári sebességszabályozást, azaz szabadon száguldhat 300 km/órás tempóval is a sietős anyuka. Ha ez valóban bekövetkezne, jól jön, hogy az egyedi 19 colos tárcsákra szerelt gumik 340 km/órás sebességhatárral bírnak. De ezeket is túl lehet terhelni.
Az Edo C63 AMG 4,1 másodperc alatt éri el a 100 km/órát, végsebessége pedig 341 km/óra!
Miközben a külső átalakításánál megelégedtek a kerekek lecserélésével az Edo szakemberei, az utasteret karbon díszekkel és bőrborítással tették különlegesebbé. A hangzásról ez esetben nem új hifi, hanem a kipufogó számítógép-vezérlése gondoskodik, amely figyelve a nyomást, a beállított értéknek megfelelően nyit egy szelepet és még mélyebb tónust biztosít a V8-as motornak.