1977. és 1985. között készült a második generációs Ford Granada, semmi különös, egy unalmas szedán. Ám egy brit férfinak pont ez az unalmas külső lehetett a vonzó, amellyel gyorsulási versenyeken el lehet altatni az ellenfeleket, főként, ha rendszám is Zzz-Zzz kombinációjú.

Nagypapi autója 1700 lóerővel 1
Nagypapi autója 1700 lóerővel 29


A karosszéria alatt viszont korántsem „szürke” ez a több év alatt megépített a Granada. Az orrába duplaturbós 4,7 literes V8-as Ford motor kerül, amelyet a Koenigsegg CCX is használ. Ám míg a svéd szupersportkocsiban 800 lóerő körüli teljesítményt nyújt, itt 1700-ig növelték tudását.  

Persze ez a motor simán széttépné az autó többi elemét, ezért a különösen megerősített karosszéria mellett számos egyedi megoldást is használnak. Így a hátsó futómű egy Ford Mustang Cobrából érkezett, a fékrendszer pedig Porsche, de láthatóan a hajtás sem a Granadáé.

Alig várjuk, hogy láthassuk menet közben is száguldani, de addig is:

Az első beindítás:

Készülődés a próbára: