Bár számos ferraris hagyománnyal szembe megy, az FF is maranellói sportkocsi, így az olasz gyár modelljeire szakosodott Novitec Rosso ahhoz is kínál átalakítást. Teljes körűen.
A karosszéria módosításához szélcsatornában tesztelt elemek választhatók. Karbonból készül új orrspoiler, hűtőmaszk, tükörház és tetőborítás, új küszöbök, tetőspoiler, hátsó szárny és diffúzor is. Természetesen nem hiányoznak a Novitec védjegyének számító sötétített hátsó lámpák, amelyeket itt LED-es ködlámpákkal egészítettek ki.
Az egyediséghez elöl 21, hátul 22 colos kovácsolt könnyűfém felnik segítik a tulajdonost, a tárcsák ultrakönnyűek, az elsők csak 9,9, a hátsók 13,5 kilót nyomnak. Már a hagyományosnál szélesebb abroncsok is javítanak az FF kanyarodási képességein, de a rugók lecserélésével alacsonyabbra helyezett súlypont az igazi fegyver ezen a terepen.
Az utastérben szabad kezet kap a megrendelő a színek tekintetében, a bőr és Alcantara kárpitok végtelen számú kombinációja választható, amelyekhez karbon betéteket ajánl díszítésként a Novitec.
Persze nem marad ki a játékból a motor sem. Az új sportkipufogó felszerelése és a motorvezérlés módosítása nyomán 42 további lóerőt sikerült előcsalogatni a 6,3 literes V12-es motorból. A 702 LE-s teljesítménnyel pedig a végsebesség is javult valamelyest, 335 helyett 340 km/órás sebességre képes a Ferrari FF.