Úgy hírlik, az Opel nem elégszik meg az Insignia drágább modelljeivel elérhető profittal, hanem egy nagyobb és drágább autón dolgozik. A márka új csúcsmodellje – egyelőre – nem önálló fejlesztés lenne, helyette a General Motors vadiúj amerikai luxusautóját, a Cadillac XTS-t formáznák Opel-jellegűre. 
Visszatérhet az Opel Omega 1
Visszatérhet az Opel Omega 7


Nem lenne meglepetés, ha a GM így oldaná meg az Opel kínálatbővítését, hiszen pl. az Astrának és az Isigniának is létezik Buick-megfelelője, kisebb optikai jegyek módosításával. Az XTS használatával nagyjából 30 centivel hosszabb autó születhet, mint az Insignia, azaz a kocsi elérheti az 5,1 métert is. 
A spekulációk többféle motorvariációt emlegetnek. Benzinesből felmerült az XTS 3,6 literes V6-osa, amely 308 lóerőt kínál, de esélyes a mifelénk ismertebb 2,8 literes V6-os turbó alkalmazása is, amely 325 LE teljesítményt produkál. Mivel Európának készül, így dízel is kell, a 2,0 literes biturbó blokkot használhatják, amely 195 lóerős. A kínálatot szélesíti majd, hogy az autó az elsőkerék-hajtás mellett összkerékhajtással is elérhető lehet. 
Korábban is volt nagy autója az Opelnek, előbb a Rekord, majd az Omega, amelyből két generáció készült 1986 és 2003 között. Az új Omega várhatóan 2013-ban mutatkozhat be és abban az évben már meg is lehet vásárolni. 
Mindez azonban csak a B terv, hiszen az Opel régóta dédelgetett álma, hogy saját luxusautót tervezzen, korábban 2016-os bevezetésről beszéltek. Egyelőre azonban az európai piac szűkülése miatt aligha lesz erre lehetőségük. Ugyanakkor elképzelhető, hogy a GM megpróbálja az Opelt európai prémiummárkájává tenni, hiszen pl. az új kisautó, az Adam is drága játékszernek készül. Az Opel drágításával párhuzamosan a tömegeladást pedig átcsúsztatnánk a Chevrolet-hez.