Megdöbbent a világ Berlin kettévágásán. Legalább száz menekülőt ölt meg itt az államszocialista diktatúra
Fotó megosztása:
A nyugat-berlini részen falfirkákkal tiltakoztak az NDK-s és a szovjet elvtársak tébolyult agressziója ellen
Fotó megosztása:
Mi lehetett volna a Trabantból? És a Wartburgból, az MZ-ből?
Fotó megosztása:
2,7 millió darab Trabant készült összesen
Fotó megosztása:
Universal néven futott a kombi
Fotó megosztása:
Magyarország is fontos exportpiac volt
Fotó megosztása:
Korai SUV a Trabant Tramp
Fotó megosztása:
1991-ben, a négyüteművel szállt sírba a Trabi
Fotó megosztása:
MuZ 660 Skorpion
Fotó megosztása:
MZ 1000S: drágasága lett a veszte
Fotó megosztása:
MZ Baghira
Fotó megosztása:
Kerekes szatyor a ma is gyártott MZ Charlie
Fotó megosztása:
ETZ 301: ezzel halt ki a sorozat
Fotó megosztása:
MZ ES 250 a hőskorból
Fotó megosztása:
Nagy sztár a Trabant nT, de lesz-e belőle szériaautó?
Fotó megosztása:
Egy prototípus már van
Fotó megosztása:
A 99-es Saabra hasonlít a Wartburg 360 prototípus
Fotó megosztása:
Nem volt pénz új gyártósorra. A képen a 610-es Wartburg, amely terv maradt
Fotó megosztása:
Az N760 lett volna a közös KGST-autó. A csehszlovákok farmotort akartak, az NDK-s vezetés orrmotort és első hajtást
Fotó megosztása:
Ma Opelek készülnek a Wartburg helyén
Fotó megosztása:
Szovjet kezdeményezésre alakult a KGST, a megszállt országok egyetértésével
Fotó megosztása:
Hazánk feladata a buszgyártás volt
Fotó megosztása:
A Dacia nem szűnt meg, de újjászületett a Renault irányításával
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Szerdán, hajnali fél egykor egy fenyőfői családi ház udvaráról vitte el a Trabantot két helybéli férfi, akikkel egyikük 13 éves fia is együtt volt – számol be egy lopásról a rendőrség honlapja.
Miután a kerítéslakatot eltávolították, az autóval gond nélkül tudtak elhajtani, hiszen a tulajdonos annak indító kulcsát a járműben hagyta. Az illuminált állapotú (33 és 38 éves) testvérek fiatalkorú utasukkal Győr felé vették az irányt. A városban elfogyott üzemanyaguk pótlására egy töltőállomás mögött húzódtak meg, ahol apa és fia egy másfél literes palackba benzint vett, ezzel biztosítva továbbutazásukat.
Ezt követően vonták ellenőrzés alá a kis csapatot a járőrök. Az autó slusszkulcsát is megtalálták, a járműtől pár méterre, egy díszfa tövében elrejtve.
A gyanúsítottak nem voltak ismeretlenek a nyomozók előtt. Erőszakos, garázda és vagyon elleni bűncselekmények miatt mindketten voltak már büntetve. Velük szemben gépkocsilopás miatt indított büntetőeljárást a Győri Rendőrkapitányság.
Forrás: Police.hu