Leáll a Citroën C-Zero és Peugeot iOn modellek gyártása. Mindkét villanyautó a Mitsubishi i-MiEV modell minimálisan módosított változata, amelyek a japán autógyár modelljével együtt Mizusimában, Japánban készülnek. 
Citroen, Mitsubishi és Peugeot villanyautó. Keresse meg a három különbséget!
A Citroen és a Mitsu szerelőnyílás-fedele élre vasalt, a Peugeot-é középen nyomott

A Citroen és a Mitsu szerelőnyílás-fedele élre vasalt, a Peugeot-é középen nyomott

A Citroen és a Mitsu szerelőnyílás-fedele élre vasalt, a Peugeot-é középen nyomott


A PSA és Mitsubishi szóvivői is átmenet leállításról beszélnek, de nem közölték, mikor indulhat újra a termelés. A japán cég szóvivője az Autonewsnak megerősítette, hogy a piaci kereslet függvénye a gyártás beindítása. 
A JATO piackutató szerint 2012-ben hat hónap alatt 935 darab C-Zero és 852 darab iOn kelt el. 2010 óta szállítja a Mitsubishi a PSA-nak az autókat, az akkor kötött egyezmény 100 000 autóra szólt, ám eddig a 2009 óta készülő i-MiEV-ből és a két francia modellből összesen csak 28 000 darab készült. 
„A gyártási számunk alacsonyabb, mint amit eredetileg reméltük” – summázta a problémát a Mitsubishi szóvivője.   
A termelés leállítása nem befolyásolja azt a megállapodást, amelyet a Mitsubishi és PSA az elektromos hajtású a Peugeot Partner és a Citroën Berlingo kisteherautók közös fejlesztésére kötött.