Leáll a Citroën C-Zero és Peugeot iOn modellek gyártása. Mindkét villanyautó a Mitsubishi i-MiEV modell minimálisan módosított változata, amelyek a japán autógyár modelljével együtt Mizusimában, Japánban készülnek.
Citroen, Mitsubishi és Peugeot villanyautó. Keresse meg a három különbséget!
Fotó megosztása:
A Mitsubishi fejlesztését vette meg a francia PSA-csoport, és mindkét márkaneve alatt sikerrel árulja a kocsit Európa boldogabbik felén
Fotó megosztása:
Pár apró különbség, pár százalék árdifferencia
Fotó megosztása:
Hossz, szélesség, magasság: minden ugyanaz
Fotó megosztása:
Az autógyártás jövőképét már jó pár éve úgy vázolja fel pár szakértő, hogy jó, ha egy tucat autógyártó életben marad a v
Fotó megosztása:
A jövő parkolóképe?
Fotó megosztása:
Egy bálna Merci, 7-es BMW vagy A8-as ára a három kisautó
Fotó megosztása:
A Citroen és a Mitsu szerelőnyílás-fedele élre vasalt, a Peugeot-é középen nyomott
Fotó megosztása:
Az autókölcsönzők már felfedezték, a Sixt flottát rendelt belőlük
Fotó megosztása:
A Peugeot a hátsó lámpát is megváltoztatta. Az oroszlán ez elektromos autóban fehér betétet visel
Fotó megosztása:
A Mitsubishi C-oszlopán nincs plakett
Fotó megosztása:
Kis embléma jelzi a tetőoszlopon: nem szeretem a benzint!
Fotó megosztása:
A Mitsubishiben más a rádió, mint a franciákban, a váltókarnak pedig van két extra takarékos állása
Fotó megosztása:
A Citroen hangulatos barna betéteket kapott
Fotó megosztása:
A Peugeot a legunalmasabb belül a szürke kárpittal, de a fehér betétet oroszlán azért feldobja
Fotó megosztása:
Viselkedésre természetesen teljesen egyforma a három farmotoros-hátsókerekes
Fotó megosztása:
Dinamikus, lendületes autócskák, élmény velük az a 110-120 kilométer, amit jó időben, klíma és fűtés nélkül tudnak egy töltéssel
Fotó megosztása:
A töltők, akkuk, motorok is teljesen egyformák
Fotó megosztása:
A három autónak már sorba kellene állni az eddigi egyetlen magyar köz-töltőponton
Fotó megosztása:
Dániában piacvezető a kisautók között 2011-ben ez a modell
Fotó megosztása:
Magasabb, mint széles: japán szükségletek alapján tervezték őket metropolisok utcáira
Fotó megosztása:
A Citroen és a Mitsubishi sötétebb foncsorral vívja a konkurenciaharcot
Fotó megosztása:
Négy felnőtt négy laptoptáskával kényelmesen elfér a kisautóban, ha össze is és a válluk párosával
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
A PSA és Mitsubishi szóvivői is átmenet leállításról beszélnek, de nem közölték, mikor indulhat újra a termelés. A japán cég szóvivője az Autonewsnak megerősítette, hogy a piaci kereslet függvénye a gyártás beindítása.
A JATO piackutató szerint 2012-ben hat hónap alatt 935 darab C-Zero és 852 darab iOn kelt el. 2010 óta szállítja a Mitsubishi a PSA-nak az autókat, az akkor kötött egyezmény 100 000 autóra szólt, ám eddig a 2009 óta készülő i-MiEV-ből és a két francia modellből összesen csak 28 000 darab készült.
„A gyártási számunk alacsonyabb, mint amit eredetileg reméltük” – summázta a problémát a Mitsubishi szóvivője.
A termelés leállítása nem befolyásolja azt a megállapodást, amelyet a Mitsubishi és PSA az elektromos hajtású a Peugeot Partner és a Citroën Berlingo kisteherautók közös fejlesztésére kötött.